🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31031.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چرا نمی‌توانیم به طور همزمان به صحبت‌های دو نفر گوش دهیم؟

اگر در یک میهمانی نمی‌توانید به طور همزمان به صحبت‌های چند نفر گوش کنید، جای نگرانی نیست. محققان بر این عقیده‌اند که به صورت فیزیکی توجه به دو نفر که به طور همزمان در حال ...

اگر در یک میهمانی نمی‌توانید به طور همزمان به صحبت‌های چند نفر گوش کنید، جای نگرانی نیست. محققان بر این عقیده‌اند که به صورت فیزیکی توجه به دو نفر که به طور همزمان در حال صحبت هستند احتمالا امکان پذیر نباشد.

محققین دانشگاه مریلند یک میهمانی ترتیب دادند که در آن ۲۸ نفر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حضور داشتند. بعد از اسکن مغز این ۲۸ نفر در حین برگزاری این میهمانی بزرگ، وقتی فردی به طور همزمان به دو نفر گوش می‌داد، تمرکز مغز روی صحبت‌های نفر اول قرار می‌گرفت و به نظر می‌رسید صحبت‌های نفر دوم را متوجه نمی‌شود.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

این یافته‌ها نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که چرا وقتی تلویزیون روشن است، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - متوجه صحبت خانواده نمی‌شوید یا اینکه چرا در یک محیط شلوغ پر ازدحام نمی‌توانید به راحتی متوجه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صحبت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگران شوید.

به نظر می‌رسد که مغز باید تلاش زیادی کند تا متوجه صدا‌ها شود، سپس آن را در میان لیست بلندبالایی از کلمات پیدا کند تا متوجه شود صدای مذکور چه چیزی را بیان کرده است. موضوع یاد شده در قشر شنوایی اتفاق می‌افتد؛ جایی که صدا‌ها پردازش می‌شوند.

اما مطالعه روی اسکن‌های دریافتی نشان داد که ممکن است قشر شنوایی نتواند صداهای دریافتی از دو نفر به طور همزمان را به درستی پردازش کند.

دکتر «کریستین برادبک» نویسنده‌ی ارشد مطالعات یاد شده از موسسه‌ی تحقیقات نظامبند در دانشگاه مریلند در این باره می‌گوید:

ما بر این عقیده‌ایم که در حین ادراک گفتاری، مغز ما همخوانی میان سیگنال‌های دریافتی صحبت‌ها و کلمات شناخته شده را به طور همزمان انجام می‌دهد.

به عبارت دیگر، کلمات برای شناخته شدن با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هم رقابت می‌کنند. شاید این مکانیزم منابع روانی خاصی را درگیر خود می‌کند که امکان پردازش صحبت‌های دو نفر به طور همزمان را ناممکن می‌کند.

محققین از افراد تحت مطالعه خواستند تا سعی کنند به دو بخش مجزا از داستان چارلز دیکنز به طور همزمان گوش کنند که توسط یک مرد و یک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زن خوانده می‌شد. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در حین برگزاری میهمانی، فعالیت مغناطیسی مغز افراد حاضر مورد بررسی قرار گرفت و همچنین دو بخش مجزا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از داستان برای افراد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پخش شد.

وقتی نفر اول شروع به صحبت می‌کرد، شنونده ها نشانه هایی از فعالیت در قشر مرتبط با شنوایی را از خود بروز می دادند و پس از آن فعالیت های مغزی به یک اینچ پایین تر از این مکان به بخش مرتبط با زبان برای رمزگشایی از کلمات منتقل می شد

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اما با شروع صحبت‌های فرد دوم -که از افراد خواسته شده بود آن را نادیده بگیرند- آن تغییر یک اینچی اتفاق نمی‌افتاد و تنها صدا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شنیده می‌شد اما برای رمزگشایی به منطقه‌ی مرتبط با درک زبان ها انتقال پیدا نمی‌کرد.

این تحقیقات که در ژورنال «زیست امروز» منتشر شد، به این نتیجه رسیده است که در حالت عادی، افراد می‌توانند کلمات را با سرعت نور - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تشخیص دهند، اما پردازش کلمات به مغز انسان محدود شده است. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دکتر برادبک بر این عقیده است که شاید مغز انسان دارای یک «تنگنا» در زمینه‌ی ادراک گفتاری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - باشد:

شاید این مکانیزم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بخشی از منابع روانی را درگیر خود می‌کند که باعث ایجاد محدودیت در دریافت صحبت‌های همزمان افراد می‌گردد. این موضوع باعث می‌شود تا افراد به صورت انتخابی به پردازش صداهای دریافتی از محیط بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone