تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32844.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آب چطور به دستگاه‌های الکترونیکی آسیب می‌رساند؟

تقریبا همه می‌دانند که آب به وسایل الکترونیکی آسیب می‌زند. اما بعضی نکات راجع به چگونگی آسیب زدن آب به قطعات الکترونیکی وجود دارد که احتمالا از آن‌ها بی‌خبرید و دقیقا نمی‌دانید که بعد از ...

تقریبا همه می‌دانند که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آب به وسایل الکترونیکی آسیب می‌زند. اما بعضی نکات راجع به چگونگی آسیب زدن آب به قطعات الکترونیکی وجود دارد که احتمالا از آن‌ها بی‌خبرید و دقیقا نمی‌دانید که بعد از رسیدن آب به قطعات دستگاه‌های الکترونیکی‌تان باید چه کار کنید.

در این مطلب به چگونگی آسیب رساندن آب به قطعات الکترونیکی صحبت خواهیم کرد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و همچنین در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که شاید بتواند تلفن همراه‌تان را بعد از افتادن در آب نجات دهد. با ما همراه باشید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دقیقا چه اتفاقی می‌افتد؟

به عنوان مثال تلفن هوشمندتان را در نظر بگیرید و فکر کنید به صورت اتفاقی به داخل گودالی از آب افتاده باشد و در نهایت به کلی خراب شود. سوال اینجاست که آب دقیقا چطور باعث - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این آسیب‌ها شده؟

شاید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برایتان جالب باشد که اصلی ترین دلیل آسیب رسیدن به دستگاه‌های الکترونیکی آب نیست. بلکه ذرات ریز و یون‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داخل آب هستند که مسئولیت انجام خرابکاری‌ها را بر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عهده دارند. این یون‌ها در کنار هم تشکیل یک زنجیر می‌دهند که می‌تواند رسانای الکتریکی باشد. این موضوع در نهایت باعث اتصال الکترونیکی بین دو نقطه از تلفن هوشمند می‌شود. اگر تلفن همراه روشن باشد، جریان الکتریسیته به بخش‌هایی از دستگاه می‌رسد که باعث - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آسیب رسیدن و حتی سوختن تلفن خواهد شد.

آب خالص رسانا نیست

آب به تنهایی دشمن وسایل الکترونیکی نیست. وسایل الکترونیکی شبیه به یک کاغذ نیستند که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وقتی آب روی آن می‌ریزید به کلی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از بین بروند. در این میان تفاوت‌هایی هم وجود دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

از نظر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فنی، همین حالا می‌توانید تلفن هوشمندتان را خاموش کنید، آن را به طور - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کامل در آب غوطه ور کرده و پس از آنکه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به طور کامل خشک شد مجددا از آن استفاده کنید. البته این آزمایش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اما از نظر فنی موضوعی که به آن اشاره کردیم کاملا صحیح است. برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مثال این دقیقا اتفاقیست که احتمالا برای فلش درایو‌هایتان بعد از شسته شدن در ماشین لباسشویی افتاده.

همانطور که پیش‌ تر گفته شد، یون‌های نمک حلال در آب باعث انتقال جریان الکتریسیته می‌شوند و در این میان آب نقشی ندارد. برای اثبات این ادعا آزمایش دیگری که احتمالا باید از آن بپرهیزید این است که آب مقطر را روی تلفن هوشمندتان بریزید (این آب باید ۱۰۰ درصد مقطر باشد. حتی اندکی ناخالصی می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به دستگاه وارد کند). از نظر تئوری هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد چرا که هیچ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یونی در داخل آب مقطر وجود ندارد که بتواند جریان الکتریسیته را انتقال دهد و منجر به اتصال کوتاه و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سوزاندن یکی از قطعات داخلی تلفن همراه شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

آزمایشی محتاطانه تر که می‌توانید انجام دهید این است که آب مقطر را روی سنسور تشخیص آب بریزید. بعد از این کار، سنسور تشخیص آب وجود خطر H2O را اعلام نخواهد کرد. در حالی که اگر آب لوله کشی را روی سنسور بریزید، تشخیص داده خواهد شد. البته ممکن است بعضی از سنسور‌های تشخیص آب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در این آزمایش موفق عمل نکنند. چرا که بعضی از این حسگر‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی وجود آب مقطر را هم تشخیص دهد. این اتفاق به این دلیل است که آب مقطر به طور کامل نارسانا نیست، بلکه میزان رسانا بودن آب مقطر به اندازه‌ای پایین است که تقریبا در اکثر مواقع نمی‌تواند باعث آسیب رساندن به قطعات الکترونیکی شود.

مواظب زنگ زدگی‌ها باشید

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

حتی اگر تلفن شما یا دیگر دستگاه‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - الکترونیکی بعد از تماس با آب بدون هیچ به مشکلی به کارشان ادامه دادند، نباید به راحتی از کنار آن عبور کنید. چرا که زنگ زدگی در دستگاه‌های الکترونیکی می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به قطعات داخل دستگاه بزند.

زنگ زدگی شاید شبیه به یک قاتل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خاموش باشد. چون حتی اگر تلفن هوشمند شما بعد از تماس با آب به خوبی به کارش ادامه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دهد، زنگ زدگی ناشی از آب و مواد معدنی داخل آن همچنان در آینده می‌تواند به دستگاه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شما آسیب برساند.

زنگ زدگی چیزی بیشتر از واکنش شیمیایی بین اشیاء فلزی در بورد با آب و مواد معدنی داخل آن نیست. مثالی قابل درک درباره‌ی زنگ زدگی که احتمالا با آن درگیر هستید زنگ زدگی‌های اتوموبیل است که کم کم باعث می‌شود شکل و شمایل بدنه‌ی شکیلش بدقواره و زشت شود. اتفاق مشابه نتیجه‌ی زنگ زدگی داخل بورد‌ها و مدار‌های دستگاه‌های الکترونیکیست. اما عموما این زنگ زدگی‌ها را می‌توان با تمیز کردن از بین برد.

چطور تلفن هوشمندتان را بعد از تماس با آب نجات دهید

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اولین کاری که باید بعد از تماس دستگاه با آب انجام دهید این است که به سرعت آن را خاموش کنید تا جلوی برقراری اتصال کوتاه در مدار‌های داخلی تلفن را بگیرید. بسیاری از افراد در این شرایط وحشت زده می‌شوند و به سرعت تلفن همراه خود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را روشن می‌کنند تا ببینند کار می‌کند یا نه. این بزرگترین اشتباهیست که می‌توانید انجام دهید.

بعد از خاموش کردن تلفن همراه، همه‌ی قطعات داخلی آن که می‌توانید را بیرون بیاورید. مثل باتری، سیم‌کارت، حافظه‌ی رم و حتی قاب تلفن. با این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کار احتمالا جلوی گیر کردن مقداری آب در قطعات تلفن همراه را خواهید گرفت و به فرایند خشک شدن تلفن هوشمند سرعت می‌دهید.

حالا هرکاری که منجر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به خروج سریعتر آب از دستگاه بشود را انجام دهید. تکانش دهید، در آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فوت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنید یا هرکاری که به خشک شدن سریع تر تلفن همراه کمک کند را پی بگیرید. البته بهترین گزینه بیرون آوردن تک تک قطعات تلفن همراه است (البته اگر توانایی این کار را دارید). با این کار روند خشک شدن تلفن هوشمند را سریعتر خواهید کرد و همچنین می‌توانید قطعات داخلی را با الکل ایزوپروپیل تمیز کنید و همه‌ی مواد معدنی که ممکن است بعد‌ها باعث زنگ زدگی قطعات داخلی دستگاه‌های الکترونیکی شود را از بین ببرید.

شاید منتظر بودید که به استفاده از برنج اشاره کنیم. منتظر نباشید چون این موضوع هرگز جواب نمی‌دهد. چرا که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اگر برنج می‌توانست به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این خوبی آب را جذب خود کند شاید کافی بود برای آبکش شدن برنج آن را یک روز مرطوب در هوای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آزاد قرار دهیم!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل افشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام آیا منطقه پارک ساحلی و جنگلی آستانه اشرفیه خدمات دارید.
پاسخ: بله در پارک ساحلی و جنگلی شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شادی افزا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام یک سوالی دارم نمایندگی شما آیا سمت بلوار دکتر معین آستانه اشرفیه هم سرویس میده
پاسخ: بله در بلوار دکتر معین شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone