🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41384.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال در ایران بسته شد

اگر جزو قشر فیلم‌باز باشید، حتما نام سایت «تاینی موویز» به گوشتان خورده است. سایتی که قدمت دیرینه‌ای در زمینه دانلود فیلم و سریال دارد و در دو سه سال اخیر با برداشتن گام‌هایی بلندپروازانه ...

اگر جزو قشر فیلم‌باز باشید، حتما نام سایت «تاینی موویز» به گوشتان خورده است. سایتی که قدمت دیرینه‌ای در زمینه دانلود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فیلم و سریال دارد و در دو سه سال اخیر با برداشتن گام‌هایی بلندپروازانه اقدام به دوبله فیلم‌های سینمایی به طور اختصاصی و البته با صداپیشگان معتبر کشور نمود. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اگر شما هم عضو این سایت بودید قطعا با آپدیت نشدن محتوای آن در این ده روز اخیر تعجب کرده‌اید. دیروز در سخنرانی دادستان تهران صحبت‌هایی شد که به نظر می‌رسد مربوط به افراد پشت پرده همین سایت باشد

«جعفری دولت‌آبادی»، دادستان تهران، در طول جلسه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سخنرانی خود در یازدهمین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نشست شورای معاونان دادستانی، درباره موضوعات گوناگونی صحبت کرد، اما در بخشی از گفته‌هایش اظهار داشت:

 متهمان که هم اکنون 6 نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند، فیلم‌هایی مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله نموده و در فضای مجازی به فروش می‌رساندند. تارنمای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مورد استفاده باند مذکور به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود فیلم‌ها و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سریال‌های هالیوودی فعالیت غیر مجاز میکرد و ظرف سه سال گذشته 18 هزار فیلم و سریال خارجی را پس از دوبله پخش کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها مبتذل و مستهجن بوده است ‌و از این طریق وجوه نامشروع تسهیل کرده‌اند.

این گفته‌ها درباره پرونده‌ای موسوم به «فعالیت باند فساد و فحشا با استفاده از فضای مجازی» بیان شد؛ پرونده‌ای که در آن از لغات فیلم مستهجن هم استفاده شده که بار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - معنای حقوقی سنگین‌تری نسبت به فیلم مشکل‌دار یا مبتذل دارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
مدت‌هاست سایت تاینی موویز آپدیت نمی‌شود و آخرین بروزرسانی به چندروز پیش برمی‌گردد

درحال حاضر لینک‌های دانلود و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بخش نظرات این وبسایت از کار افتاده و صفحه اینستاگرام رسمی آن نیز غیرفعال شده است. تمامی این شواهد ما را بر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این وا می‌دارد که صحبت‌های دادستان تهران را درباره عاملین و ادمین‌های این وبسایت بدانیم.

سایت تاینی موویز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا یک ماه پیش رتبه بسیار بالایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در بین وبسایت‌های داخلی در الکسا داشت. رتبه 28 در ایران. اشتراک در آن مثل اکثر سایت‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشابه مستلزم هزینه بود. ماهانه 4000 تومان و براساس شنیده‌های غیررسمی، نزدیک به ماهی 300 الی 400 هزار نفر ثبت نام و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یا تمدید اشتراک داشت. قابل توجه است که هزینه اشتراک این سایت، خریداری کردن اکانت شرکت‌های خدمات هاست فایل داخلی بود و باید دید آیا پای این شرکت‌ها هم به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موضوع باز خواهد شد یا خیر.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
رتبه الکسای این سایت. این تصویر از وبسایت الکسا متعلق به 28 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مرداد ماه 1396 است.

فعالیت‌های این سایت به حدی گسترش یافته بود که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به دوبله اختصاصی برخی آثار سینمایی می‌پرداخت. جالب است بدانید حتی صدا و سیما گاها از آثار داخل این سایت در برنامه‌های خود استفاده می‌کرد که رسانه‌ها به آن عنوان اشتباه سهوی این سازمان را اطلاق کرده بودند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
آرم سایت تاینی موویز در فیلمی که از شبکه 3 پخش می‌شد.

شایعات مختلفی درباره این موضوع به گوش می‌رسد که البته هیچ‌کدام نه مورد تایید رسمی قرار گرفتند و نه واکنشی در برداشته‌اند. بیشتر این شایعات حول - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک مساله می‌چرخند: شکایت شبکه‌ها و سایت‌های پخش آنلاین فیلم‌ از این وبسایت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که رقیب آنها به شمار می‌رود.

از چندی پیش تبلیغات گسترده‌ای برای تلویزیون‌ها و شبکه‌های آنلاین پخش فیلم در سطح کشور برقرار شده است. تعداد این شبکه‌ها بیشتر از قبل شده و آثار گوناگون و مختلفی در آنها برای مخاطبینشان به اشتراک گذاشته شده است. البته ارائه آثار تولید شده توسط تاینی موویز در اوایل فعالیت شبکه‌های اینترنتی پخش فیلم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را نیز نباید فراموش کرد. موضوعی که بعدها تبدیل به سیاست خود این شبکه‌ها شد، به طوری که امروزه هرکدام - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از آنها آثار سینمایی و انیمیشن را به طور اختصاصی دوبله می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
تبلیغات پیرامون دیدن فیلم آنلاین به جای دانلود، در یکی دو ماه اخیر افزایش یافته بود.

مساله رعایت قانونی کپی‌رایت هم از حدس و گمان‌های دیگری است که توسط برخی کاربران مطرح می‌شود. مساله‌ای که کاملا دور از ذهن می‌رسد چرا که حداقل تا به امروز، متاسفانه برخلاف قانون جهانی، آرشیو تمامی وبسایت‌های رسمی و با مجوز داخلی هم هیچ رگه‌ای از کپی‌رایت در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بخش فیلم‌های بین‌المللی خود ندارند. تاینی موویز از معدود وبسایت‌های دانلود فیلم به شمار می‌رفت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که محصولات داخلی را نیز برای دانلود کاربران خود عرضه نمی‌کرد. این مورد شایعه عدم رعایت قانون کپی‌رایت را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حد زیادی کمرنگ می‌سازد.

وبسایت مورد بحث سابقه ای چند ساله در عرضه فیلم و سریال به صورت آنلاین دارد و آمار الکسا گواه آن است که این سایت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به دلیل عدم توانایی کاربران در پرداخت ارزش واقعی فیلم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها به تولیدکنندگان اصلی آنها، طرفداران بسیاری در داخل کشور داشته است.

اما اکنون این سوال پیش می آید که با توجه به غیرقانونی بودن نوع فعالیت آن به گفته دادستان تهران، چرا بسته شدن آن با وقفه ای چند ساله همراه بوده است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone