🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14789.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

این هدفون می‌تواند ذهن شما را بخواند

شرکت نوروتکنولوژی «نورییل» (Neurable) ادعا می‌کند که هدفون جدیدش می‌تواند ذهن کاربران را بخواند و کارهایی را به انجام برساند. این هدفون که انتن (Enten) نام دارد کاملا شبیه به هدفون‌های عادی است اما دارای ...

شرکت نوروتکنولوژی «نورییل» (Neurable) ادعا می‌کند که هدفون جدیدش می‌تواند ذهن کاربران را بخواند و کارهایی را به انجام برساند.

این هدفون که انتن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - (Enten) نام دارد کاملا شبیه به هدفون‌های عادی است اما دارای رابط مغز و رایانه یا بی‌سی‌آی (Brain-computer interface) است - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - که با کمک پالس‌های الکتریکی که از مغز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - دریافت می‌کند، الگوی مغز را هنگام تمرکز مانیتور کرده و برای افزایش تمرکز کاربر صداهای اطراف را قطع می‌کند.

سنسورهای رابط مغز و رایانه این شرکت از جنس پارچه هستند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - و می‌توانند به راحتی روی سر قرار بگیرند. طبق نظریه‌ای به طور معمول هر کسی فقط دو تا سه ساعت کار مفید انجام می‌دهد. با توجه به این نظریه، این هدفون می‌تواند با خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ها، پیشنهاد استراحت و از بین بردن صداهای اطراف به افزایش کار مفید در روز کمک کند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان

 

اپلیکیشن همراه این هدفون با کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشینی میزان تمرکز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - و حواس پرتی کاربر را پایش می‌کند. به علاوه هدفون با کمک فعال و غیر فعال کردن تنظیماتی، به کاربر کمک می‌کند تا موضوعی باعث حواس پرتی‌اش نشود..

این رابط در آینده می‌تواند محاسبه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - کند که در روز چه مقدار ناراحت یا خوشحال هستید و چه مقدار آب می‌نوشید. همچنین این شرکت در نظر دارد تا بتواند با تغییر حالت چهره کاربر از لیس موسیقی او یکی را انتخاب و پخش کند.

در حال حاضر شرکت Neurable روی نمونه اولیه Enten کار می‌کند و در نیمه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

پیشتر نیز محققان دستگاهی را طراحی کرده بودند که با کمک آن افراد فلج کامل می‌توانستند با رابط مغز و رایانه بی سیم با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر تایباد استان خراسان - کامپیوتر تایپ کنند. بی‌سی‌آی‌های قدیمی با سیم‌های بلندی کار می‌کردند که به سر وصل می‌شد، اما این دستگاه جدید با یک فرستنده کوچک که بالای سر قرار می‌گیرد، می‌تواند پالس‌های الکترونیکی داخل مغز را منتقل کند. این دستگاه که فقط ۵ سانتی‌متر است، می‌تواند مانند نمونه قدیمی خود به قشر حرکتی مغز متصل شود و پالس‌های داخل مغز را مطالعه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone