🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33566.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل غول‌های اندرویدی را به ارائه مرتب بروزرسانی‌های امنیتی مجبور می‌کند

اردیبهشت امسال بود که مشخص شد گوگل به زودی ارائه‌ی پچ‌های امنیتی برای دستگاه‌های اندرویدی را عرضه می‌کند تا امنیت سیستم عامل خود را افزایش دهد. روز گذشته یک کپی از قراداد جدید گوگل و ...

اردیبهشت امسال بود که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مشخص شد گوگل به زودی ارائه‌ی پچ‌های امنیتی برای دستگاه‌های اندرویدی را عرضه می‌کند تا امنیت سیستم عامل خود را افزایش دهد. روز گذشته یک کپی از قراداد جدید گوگل و همه‌ی جزئیات آن منتشر شد که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیانگر مواردی است که پیش از این مبهم بود.

با توجه به این قرارداد از این به بعد سازندگان دستگاه‌های اندرویدی باید تا یک سال پس از عرضه حداقل چهار بروزرسانی عرضه کنند که به معنای عرضه‌ی حداقل یک بروزرسانی در هر سه ماه است. همچنین پس از پایان هر ماه، هر آسیب پذیری تایید شده در ۹۰ روز گذشته باید اصلاح گردد. قانون مشابه برای همه‌ی دستگاه‌هایی که پس از این نیز عرضه شوند وجود خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توافقات پس از نشست ۹ تیر به تایید رسید. البته همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی تحت شرایط این قرارداد قرار نگرفته بودند. گوگل ترجیح داده بود تا تمرکز خود را روی دستگاه‌های معروف‌تر قرار دهد و تنها شرکت‌هایی مجبور به پیروی از این قرارداد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شدند که گوشی‌ها یا تبلت‌های عرضه شده‌شان دست کم توسط ۱۰۰،۰۰۰ نفر به طور فعالانه مورد استفاده قرار گرفته باشد.

تا ۹ تیر ماه سال جاری این اصلاحات روی ۷۵ درصد تلفن‌های تحت این شرایط اعمال شد اما تا ۹ تیر ماه سال آینده، همه‌ی تلفن‌های اندرویدی باید از مفاد این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرارداد پیروی نمایند.

در نوشته‌ای مرتبط آمده که اگر تولید‌کنندگان موفق به پیروی از این قرارداد نشوند، گوگل می‌تواند عرضه‌ی سیستم عامل اندروید خود را از آن‌ها سلب کند و شرکت مذکور دیگر حق استفاده از این سیستم عامل در تلفن‌های هوشمند آینده‌ی خود را نخواهد داشت.

در حالی که به نظر می‌رسد برخی مفاد این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرارداد دچار تغییرات جزئی شوند، اما احتمالا قوانین مشابهی در سرتاسر دنیا در این باره به اجرا در خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیامنش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب وقت بخیر مرکز شما آیا چمران شبستر هم تعمیرات لباسشویی بهی BE3M12D داره.
پاسخ: بله در چمران شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone