🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42489.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی و تولید تصاویر نقاشی گونه از عکس های واقعی [تماشا کنید]

شاید هوش مصنوعی هنوز توانایی تولید نقاشی های واقع گرایانه خیالی را نداشته باشد، اما محققین دانشگاه استنفورد و کمپانی اینتل توانسته اند الگوریتمی را توسعه دهند که می تواند به خوبی عکس این روال ...

شاید هوش مصنوعی هنوز توانایی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تولید نقاشی های واقع گرایانه خیالی را نداشته باشد، اما محققین دانشگاه استنفورد و کمپانی اینتل توانسته اند الگوریتمی را توسعه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دهند که می تواند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به خوبی عکس این روال را به انجام برساند.

این گروه از محققین بیش از ۵ هزار تصویر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از خیابان های کشور آلمان را به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی سپرده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اند تا الگوریتم توسعه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یافته اختصاصی توسط اینتل در کنار مقداری کمک انسانی بتواند تصاویر نقاشی گونه ای از این خیابان ها را تولید نماید.

برای تولید این تصاویر لازم است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تا یک انسان برای رایانه مشخص نماید هرکدام از اجزای تصویر در کجا قرار دارند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و به کدام سمت حرکت می نمایند.

هوش مصنوعی مورد بحث هنوز در مراحل ابتدایی کار خود قرار دارد و در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حال حاضر قادر به تولید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تمام پیکسل ها در نقاشی های تولیدی نیست، اما به طور حتم نتیجه کار آن در همین حالا نیز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بسیار جالب توجه است. در ادامه می توانید ویدیویی را در همین خصوص مشاهده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone