تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35289.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پهپاد گرده افشان مشکل کاهش تعداد زنبورها را حل می کند

پهپاد گرده افشان نه تنها عملکرد زنبورها را در مناطق عادی بهبود می بخشد بلکه در اقلیم های با شرایط آب هوایی نامساعد نیز کاربرد دارد. بخش بزرگی از تولید موادغذایی در دنیا به گرده ...

پهپاد گرده افشان نه تنها عملکرد زنبورها را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - در مناطق عادی بهبود می بخشد بلکه در اقلیم های با شرایط آب هوایی نامساعد نیز کاربرد دارد.

بخش بزرگی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - تولید موادغذایی در دنیا به گرده افشانی زنبورها وابسته است اما در سال های اخیر تعداد این حشرات مفید کاهش یافته که می تواند به فاجعه ای بزرگ در تولید غذا منجر شود.

سازمان های حفاظت از محیط زیست کاهش تعداد زنبورها را یک مشکل اساسی قلمداد کرده و نسبت به آن هشدارهای جدی را صادر کرده اند. با این حال مشکل گرده افشانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - تنها به کاهش تعداد زنبورها ختم نمی شود و در مناطق اقلیمی با آب و هوای بسیار سرد، بسیار گرم یا حتی در صورت وزش شدید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - باد این حشرات امکان گرده افشانی ندارند.تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندراناین مساله - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - به کاهش بازدهی محصول، افزایش قیمت ها و برهم خوردن تعادل بازار منجر می شود و حالا استارتاپ آمریکایی «دراپ کوپتر» برای غلبه بر این مشکلات پهپادی را توسعه داده که کارایی قابل قبولی دارد.

دراپ کوپتر پهپاد خود را روی درخت های بادام، گیلاس و سیب آزمایش کرده که نتیجه آن افزایش ۲۵ تا ۶۰ درصدی نرخ گرده افشانی، بسته به شرایط آب و هوایی بوده است.

این پهپاد خودکار به گونه ای برنامه ریزی شده که روی ردیف های درختان و محصولات زراعی پرواز کرده و گرده ها را روی ان ها می پاشد. این روش نسبت به عملکرد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - زنبورها بسیار ابتدایی است چرا که این حشرات گرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - گل ها را به صورت جداگانه به درختان منتقل می کنند. گرده افشانی گسترده و غیر متمرکز پیش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - از این هم توسط کشاورزان مورد استفاده قرار می گرفت اما هزینه آن بسیار بالا بوده است.

بهترین زمان استفاده از این پهپاد پس از فصل گرده افشانی زنبورها است و در غیر این صورت زنبور گرده گل ها را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - روی تمام مزرعه پیدا کرده و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر قائمشهر استان مازندران - مجبور به تکرار روش کارآمد خود نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone