🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  3. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26469.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

الگوریتم هوش مصنوعی برای یافتن سگ‌های گمشده از طریق عکس بینی آن‌ها

یک استارتاپ هوش مصنوعی چینی به نام Megvii که نرم‌افزارهای تشخیص چهره را برای مقاصد نظارتی دولت چین توسعه می‌دهد، حالا حوزه فعالیتش را گسترده‌تر کرده و به هویت‌یابی حیوانات روی آورده است. بر اساس ...

یک استارتاپ هوش مصنوعی چینی به نام Megvii که نرم‌افزارهای تشخیص چهره را برای مقاصد نظارتی دولت چین توسعه می‌دهد، حالا حوزه فعالیتش را گسترده‌تر کرده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و به هویت‌یابی حیوانات روی آورده است. بر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اساس گزارش Abacus News برنامه جدید Megvii روی شناسایی سگ‌ها با استفاده از بینی آن‌ها تمرکز دارد.

دقیقا همان نقشی که اثر انگشت برای شناسایی انسان‌ها بازی می‌کند «اثر بینی» برای سگ ها دارد و این استارتاپ هوش مصنوعی با تکیه بر همین موضوع، اپی توسعه داده که صاحبان سگ‌ها با استفاده از دوربین گوشی خودشان، عکس بینی سگشان را در آن وارد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌کنند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به همان صورتی که اثر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انگشت برای - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باز کردن قفل گوشی اسکن می‌شود، این اپ از صاحب سگ درخواست می‌کند که از بینی سگش در زوایای مختلف عکس گرفته و آن‌ها را وارد برنامه کند. Megvii گفته که تا به حال با همین روش 15 هزار سگ گمشده را با همین برنامه به صاحبانشان برگردانده و نرخ دقتی برابر 95 درصد را به ثبت رسانده است.

اما Megvii می‌گوید که که کاربرد این اپ چیزی بیشتر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از بازگرداندن حیوانات گمشده به صاحبانشان است. با توجه به روابطی که این شرکت با دولت دارد، قرار است از این تکنولوژی برای پایش و جریمه افرادی که سگ‌هایشان را بدون قلاده در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سطح شهر رها می‌کنند نیز استفاده کند.

در عرض چند سال اخیر توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و شناسایی حیوانات بسیار فراگیر شده. مثلا از این سیستم‌ها برای نجات گونه‌های در معرض خطر و همچنین شناسایی انواع مختلف حیوانات مثل پانداها استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone