🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26470.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اینتل از سیستم قدرتمند Pohoiki Beach برای کاربردهای هوش مصنوعی

اینتل طی رویداد دارپا که در دیترویت برگزار می شود، از سیستمی به نام Pohoiki Beach رونمایی کرد که بر مبنای یادگیری عمیق نورومورفیک عمل می کند. مهندسی نورومورفیک به معنی استفاده از سیستم های مجهز ...

اینتل طی رویداد دارپا که در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - دیترویت برگزار می شود، از سیستمی به نام Pohoiki Beach رونمایی کرد که بر مبنای یادگیری عمیق نورومورفیک عمل می کند.

مهندسی نورومورفیک به معنی استفاده از سیستم های مجهز به مدارهای آنالوگ الکترونیکی برای شبیه سازی سازه های عصبی-زیستی است که در دستگاه عصبی کنترل کننده بدن جانداران وجود دارند. این سیستم از ۶۴ چیپ Loihi و ۸ میلیون نورون بهره می برد. هر چیپ Loihi که اندکی پیچیده تر از مغز یک خرچنگ است، حین فعالیت خود را به شرایط وفق داده و اطلاعات جدیدی فرا می گیرد.

هر یک از چیپ های Loihi در برگیرنده ۱۲۸ هسته پردازشی است که هر کدام از آنها نیز ۱۰۲۴ عصب مصنوعی دارد. این چیپ که طراحی آن از مغز انسان الهام گرفته شده، یکی از نادرترین طراحی های مبتنی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - بر مدل محاسباتی فون نویمان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - است. دیگر ویژگی خاص این تراشه غیر همزمان یا آسنکرون بودن است که به معنی فقدان سیگنال کلاک عمومی در آن است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان
مدار Nahuku با چیپ های Loihi

سیستم Pohoiki Beach الگوریتم های هوش مصنوعی را ۱۰۰۰ بار سریعتر و ۱۰ هزار بار بهینه تر از پردازنده های معمولی اجرا می کند. برای توسعه این سیستم از مدار Nahuku استفاده شده که می توان آنرا به کیت توسعه FPGA قدرتمند و قابل برنامه ریزی Arria 10 اینتل متصل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - کرد.

کارایی اصلی Pohoiki Beach به وظایف شبه عصبی نظیر کدنویسی پراکنده، مکان یابی و نقشه سازی همزمان (SLAM) برمی گردد که در رانندگی خودکار، جهت یابی رباتیک، سیستم های سنجش بهینه  و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - غیره کاربرد دارد.

نحوه کارکرد سیستم Pohoiki Beach تا حدودی شبیه به سامانه های مبتنی بر GPU و CPU است اما مصرف انرژی در آنها به مراتب کمتر است. این مساله در دستگاه هایی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - نظیر ماشین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر الوند استان زنجان - های خودران اهمیت بسیار بالایی دارد.

اینتل تاکید کرده که به راحتی می توان مقیاس این سیستم ها را برای انجام کارهای پیچیده تر افزایش داد. هدف فعلی این شرکت توسعه نسخه ای از Pohoiki Beach با توان بیش از ۱۲ برابر یا ۱۰۰ میلیون نورون است که هوش مصنوعی را به مرزهای جدیدی می کشاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone