🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26467.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چرا باید نگران فراگیر شدن سیستم‌های تشخیص چهره باشیم؟

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. یکی از این تکنولوژی ها، سیستم تشخیص چهره است. شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص ...

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. یکی از این تکنولوژی ها، سیستم تشخیص چهره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - است. شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. ولی آیا از ریسک استفاده از آن باخبرید؟

این سیستم صدای افراد و نهادهایی که به فکر مردم هستند را هم درآورده و عده زیادی خواستار عدم به کارگیری آن ها شده اند. در ادامه دلایل نگرانی مردم از سیستم های تشخیص چهره را می خوانیم.

تشخیص چهره ذاتاً ترسناک است

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر  داراب استان فارس

اولین و مهمترین دلیل عدم رضایت مردم از سیستم تشخیص چهره، ناخوشایند بودن آن است. بسیاری از افراد از رصد شدن خود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - توسط دولت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - ها ناراضی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - هستند. در این بین شرکت هایی نظیر آمازون با فناوری تشخیص چهره خود به نام «Amazon Rekognition» تنها اوضاع را بدتر کرده و ما را به سمت یک ویران شهر یا دیستوپیا پیش می برند.

از فناوری تشخیص چهره آمازون توسط پلیس امریکا برای اسکن کردن چهره مردم در اماکن عمومی استفاده می شود. سپس صورت های اسکن شده با چهره های موجود در دیتابیس پلیس تطبیق داده می شوند. تا چند سال پیش چنین چیزی را در فیلم های عملی-تخیلی می دیدیم اما امروزه این کار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - در آمریکا در حال انجام شدن است. به همین دلیل بسیاری از مردم از اسکن شدن چهره خود ناراضی بوده و خواهان خاتمه آن هستند.

بدون - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - رضایت افراد انجام می شود

یکی دیگر از نگرانی هایی که پیرامون سیستم های تشخیص چهره وجود دارد، عدم اطلاع مردم از وجود و به کارگیری آن هاست. البته بی خبری از نحوه به کارگیری اطلاعات اتفاق تازه ای در دنیای فناوری نیست، چون اطلاعاتی که در اینترنت وارد می کنیم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - کم و بیش برای اهداف دیگری هم استفاده می شوند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر  داراب استان فارس

اما اوضاع در مورد چهره فرق می کند. اوایل سال 2019 شرکت IBM از تصاویر سایت فلیکر برای تقویت هوش مصنوعی سیستم تشخیص چهره خود استفاده کرده بود اما مسئله مهم این است که IBM این کار را بدون رضایت افراد موجود در عکس ها انجام داد.

اداره حفاظت مرزی آمریکا نیز از چهره افرادی که به فرودگاه ها رفت و آمد می کنند عکس گرفته و از آن ها برای سیستم تشخیص چهره خود استفاده می کند. اتفاق بدتر دزدیده شدن تصاویر مردم از دیتابیس این اداره بود و مردم را بیش از پیش نگران کرد.

همیشه به درستی کار نمی کنند

با اینکه مبنای کارکرد سیستم تشخیص چهره تصاویر حقیقی افراد است ولی باز هم همیشه به درستی کار نمی کند. سال 2018 «اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا» (ACLU) تحقیقی انجام داد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره آمازون به غلط افراد سیاه پوست را با عکس بازداشت (Mug Shot) مظنونین پلیس اشتباه گرفته است. تعداد بسیار زیادی از افرادی که به اشتباه توسط سیستم مظنون تشخیص داده شده بودند رنگین پوست بودند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر  داراب استان فارس

این تحقیق نگرانی دیگری را نیز در مورد سیستم های تشخیص چهره برملا ساخت و آن درست کار کردن آن ها فقط برای افراد سفید پوست بود. سیستم تشخیص چهره حتی بحث های نژادپرستانه را هم به راه انداخت و مردم سازندگان آن را به نژادپرستی متهم کردند.

قوانین استفاده از آن شفاف نیستند

علاوه بر مشکلات ذکر شده، سیستم های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - تشخیص چهره یک مشکل بزرگ دیگر هم دارند و آن فقدان قوانین شفاف برای به کارگیری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - آنهاست. چون این تکنولوژی جدید و در حال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - توسعه است، دولت ها - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - هنوز قانون جامع و کاملی برای آن وضع نکرده اند. البته حتی با وجود وضع قانون هم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - نمی توان چندان به استفاده صحیح از آن امیدوار بود، چون درصد زیادی از مردم به دولتمردان و نهادهای امنیتی اطمینان ندارند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر  داراب استان فارس

با وجود نکات منفی متعدد، سیستم های تشخیص چهره دارای نکات مثبت هم هستند. یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از سیستم تشخیص چهره، باز کردن قفل تلفن های هوشمند است. همچنین می توان در مکان مناسب از آنها استفاده درست کرد. مثلاً در یک نمونه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر داراب استان فارس - دولت چین توانست به کمک تشخیص چهره مجرمی را از میان 50 هزار نفر شناسایی کند. شرکت ایرفرانس نیز به دنبال جایگزین کردن بلیط با سیستم تشخیص چهره است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone