🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  2. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: همچنین خرابی در قسمت های مختلف از جمله مشعل، فندک، مبدل حرارتی، برد و... می تواندباعث این ایراد شود.
  3. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  5. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12286.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون‌های آینده احتمالا به جای درگاه کابل، رابط مغناطیسی هوشمند دارند

به تازگی اپل پتنت جدیدی در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسانده که از رابط مغناطیسی هوشمند جدیدی برای اتصال به صورت‌های مختلف از جمله حالت کشویی و پین‌دار برای ...

به تازگی اپل پتنت جدیدی در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسانده که از رابط مغناطیسی هوشمند جدیدی برای اتصال به صورت‌های مختلف از جمله حالت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - کشویی و پین‌دار برای آیفون و آیپد خبر می‌دهد. در پتنت ثبت شده کانکتور هوشمند مغناطیسی برای آیفون دیده می‌شود که در مقابل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - نفوذ آب نیز مقاوم است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی «PatentlyApple»، اپل در حال توسعه کانکتورهای هوشمند با طراحی متفاوتی است که می‌تواند برای اتصال لوازم جانبی به آیفون و آیپد به کار برده - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - شود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان

با وجودی که اپل توجه ویژه‌ای به شارژ بی‌سیم نشان می‌دهد، اما ظاهرا کماکان به کانکتورهای مغناطیسی نیز علاقه دارد و به عنوان گزینه‌ای موازی آن را در نظر می‌گیرد. نخستین کانکتور هوشمند مغناطیسی اپل در آیپد مورد استفاده قرار گرفت تا کیبورد هوشمند را به دستگاه متصل کند و اکنون این شرکت در تلاش است کانکتور جدیدی نیز به سبد خود اضافه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - کند.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان

کانکتور هوشمند مغناطیسی می‌تواند برای انتقال انرژی یا داده - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - مورد استفاده قرار گیرد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - در مورد پتنت اپل نشان می‌دهد که کانکتور - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - مذکور مجهز به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - نقطه اتصال مغناطیسی است که به راحتی با خاصیت مغناطیسی که دارد به دستگاه متصل می‌شود.

در بین طرح‌های مربوط به پتنت، یکی از آنها کانکتور مغناطیسی هوشمند مخصوص گوشی‌های آیفون است که طراحی آن به گونه‌ای است که در برابر نفوذ آب نیز مقاوم خواهد بود.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان

باید دید آیا اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون و آیپد را با کانکتور هوشمند مغناطیسی به بازار عرضه کند یا پتنت مذکور تنها به تلاش اپل برای توسعه چنین ایده‌ای اشاره - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد.

طرح‌های ارائه شده در پنتت بسیار متنوع هستند و از حالت اتصال کشویی تا مدل‌های پین‌دار را شامل می‌شود. هنوز مشخص نیست اپل چه زمانی توسعه جدی چنین کانکتور هوشمندی را آغاز خواهد کرد اما آنچه مشخص - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - است اینکه اپل به سمت ارائه یک آیفون بدون - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - درگاه حرکت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone