🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34172.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موزیلا فایرفاکس به صورت پیش فرض ردیاب‌های تبلیغاتی را مسدود خواهد کرد

فایرفاکس سال‌هاست که به کاربرانش اجازه می‌دهد تا «ردیاب‌های تبلیغاتی» (Ad Tracker) را غیر فعال کنند و حالا در تاییدیه موزیلا، این مرورگر در نسخه‌های آتی خود به سیستمی مجهز خواهد شد که به طور ...

فایرفاکس سال‌هاست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که به کاربرانش اجازه می‌دهد تا «ردیاب‌های تبلیغاتی» (Ad Tracker) را غیر فعال کنند و حالا در تاییدیه موزیلا، این مرورگر در نسخه‌های آتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خود به سیستمی مجهز خواهد شد که به طور پیش فرض خودش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این کار را انجام می‌دهد و بنابراین دیگر نیازی به دخالت کاربر نیست.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، استراتژی جدید موزیلا در قبال ردیاب‌های وب‌سایت‌ها سه مرحله دارد. در مرحله اول فایرفاکس ۶۳ تمام ردیاب‌هایی (به خصوص‌ تبلیغاتی‌ها) که بارگذاری آن‌ها بیش از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۵ ثانیه طول کشیده و سرعت وب‌گردی را کاهش می‌دهند، مسدود خواهد کرد. موزیلا برنامه دارد تا نسخه کامل فایرفاکس ۶۳ را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در ۲۳ اکتبر (۱ آبان) منتشر کند.

سپس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در فایرفاکس ۶۵، مرورگر فضایی که ردیاب‌های شخص ثالث برای جمع آوری اطلاعات در دسترس دارند را بلاک کرده و کوکی‌هایشان را حذف - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌کند. به اضافه این‌ها، موزیلا در حال کار روی یک مسدود کننده کریپتو ماینینگ و ردیاب‌های اثر انگشت (برای تشخیص هویت) نیز است.

موزیلا برنامه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دارد تا با این سه مرحله، امنیت و سرعت وب‌گردی کاربران را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - افزایش دهد. البته چون هر سه آن‌ها فعلا در مرحله تست به سر می‌برند، بنابراین ممکن است که جابه‌جایی‌ها را شاهد باشیم. بد نیست بدانید کاربران Firefox Nightly (نسخه بتا فایرفاکس) - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هم اکنون می‌توانند ویژگی مسدودسازی ردیاب‌ها را امتحان کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone