🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15833.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های تایکون برای موبایل؛ مدیر یک کسب و کار بودن چه حسی دارد؟

شاید اسم تایکون (Tycoon) خیلی برایتان آشنا نباشد چون معمولا به عنوان بازی‌های شبیه‌ساز معرفی می‌شوند اما تایکون نوع خاصی از بازی‌های شبیه‌ساز است و بیشتر حول و حوش مدیریت کسب و کار می‌گردد. در ...

شاید اسم تایکون (Tycoon) - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - خیلی برایتان آشنا نباشد چون معمولا به عنوان بازی‌های شبیه‌ساز معرفی می‌شوند اما تایکون نوع خاصی از بازی‌های شبیه‌ساز است و بیشتر حول و حوش مدیریت کسب و کار می‌گردد. در بازی‌های تایکون تجارت خودتان را به راه می‌اندازید، نقش‌های مختلف را بر عهده می‌گیرید و زودتر از چیزی که در دنیای واقعی ممکن است به موفقیت می‌رسید.

بازی‌های تایکون درست مانند جدشان یعنی بازی‌های شبیه‌ساز، موضوعات مختلفی دارند؛ از مدیریت یک شیرینی‌فروشی گرفته تا کارخانه‌های اتومبیل‌سازی و به همین دلیل انتخاب بازی مناسب برای هر شخص بیشتر به سلیقه‌ و موضوع موردعلاقه‌اش برمی‌گردد. با تمام این حرف‌ها سعی کردیم لیستی از بهترین بازی‌های تایکون را تهیه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - کنیم تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود.

Youtubers Life

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

اگر تا به حال خودتان را به جای یک یوتیوبر معروف تصور کرده‌اید، این بازی برای شما ساخته شده تا یک قدم فراتر از تصوراتتان بروید و یوتیوبر بودن را حداقل در چهارچوب صفحه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - نمایش موبایل تجربه کنید. بازی Youtubers Life گزینه‌های فراوانی از جمله گیم، ساخت ولاگ و محتواهای متنوع را ارئه می‌دهد تا با منتشر کردن آن مخاطب جذب کنید و درآمد داشته باشید البته در این بازی چندان هم با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - پیچیدگی‌ها و رقابت سرسخت این پلتفرم روبرو نیستید و فقط با کمی تلاش می‌توانید به موفقیت برسید.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

Youtubers Life

سازنده: U-Play Online قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 508/48 مگابایت زبان:

Car - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - Industry Tycoon

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

فرآیند ساختن اتومبیل چیزی نیست که عموم افراد از نزدیک دیده باشند و این همان فرصتی است که Car Industry Tycoon فراهم کرده تا کمی از این پروسه سر دربیاوریم البته طراحی بازی فانتزی است و نباید انتظار یک شبیه‌ساز کاملا دقیق را داشته باشید. در این بازی فقط ماشین نمی‌سازید چون همان‌طور که در اول مطلب هم گفتیم بازی‌های تایکون - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - با بازی‌های شبیه‌ساز متفاوت هستند و باید تجارت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - فروختن اتومبیل‌ها، استخدام - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - افراد و ارتقای کارخانه‌ را هم تجربه کنید که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - هر چه بازی جلوتر می‌رود این کار سخت‌تر می‌شود. بازی Car Industry Tycoon فعلا فقط در نسخه‌ی اندروید عرضه شده است و ممکن است برای iOS هم عرضه شود.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

Car Industry Tycoon

سازنده: Adrian Zarzycki‏ قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 52 مگابایت زبان:

Space Colony: Idle

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

بازی Space Colony: Idle ایده‌ی بسیار جالبی دارد و در آینده اتفاق می‌افتد؛ آینده‌ای که انسان‌ها به فضا رفته‌اند تا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - در آن‌جا حیات را ادامه بدهند و شما قرار است زیرساخت‌های لازم برای زندگی و پیشرفت انسان در فضا را بسازید. تقریبا هیچ پیش زمینه‌ای در این باره نداریم اما طبق روند بازی اول باید فضانوردهای ماهر تربیت کنید بعد به سراغ ساختن سیستم‌های لازم و ایجاد تکنولوژی‌های فضایی بروید که سیاره‌ی جدید را برای انسان به خانه‌ای مثل کره‌ی زمین تبدیل می‌کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

Space Colony: Idle

سازنده: VELOXIA قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192.5/121 مگابایت زبان:

Esports Life Tycoon

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

در سال‌های اخیر مسابقات Esports طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کار به جایی رسیده است که حالا حتی درباره‌ی این مسابقات بازی هم ساخته شده است. در این بازی می‌توانید مدیر برنامه‌های یک تیم Esports باشید و مدیریت کارها را به دست بگیرید تا وقت که تیم در مسابقات برنده شود و جوایز نقدی دریافت کند. تیمی که در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - این مسابقات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - شرکت می‌کند به یک محل اسکان نیاز دارد و با مشکلات و چالش‌های به خصوص خودش روبرو است که باید از پس آن‌ها بربیاییدو کمک کنید که این تیم به پیروزی برسد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

Esports Life Tycoon

سازنده: U-Play Online قیمت: رایگان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 306.9/189 مگابایت زبان:

Skyward city: Urban tycoonتعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

یکی از آشناترین بازی‌های تایکون برای بازیکنان همین Skyward City است که نمونه‌های مشابه بسیاری هم دارد. بازی Skyward City یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - تایکون شهرسازی است که بخش‌های مختلفی دارد؛ از جمله ساخت شهر و نواحی مختلف، کسب درآمد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - به عنوان شهردار و مدیریت نیازهای شهری. در این بازی شهر خودتان را می‌سازید، درآمد کسب می‌کنید و شهر را گسترش می‌دهید. تفاوتی ندارد که قبلا بازی‌های شهرسازی را تجربه کرده‌اید یا نه ،‌ Skyward City از آن دست بازی‌هاست که برای اکثر افراد و سلیقه‌ها رضایت‌بخش است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

Skyward City

سازنده: Vivid Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 251/53 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone