🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29398.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ربات پیشرفته Ubtech با حرکات انسان نما رونمایی شد [تماشا کنید]

شرکت چینی Ubtech از ربات انسان نما خود در مراسم سال گذشته‌ی CES رونمایی کرده بود. حالا در مراسم CES 2019 این ربات با تغییراتی خاص مجددا عرض اندام کرد. این ربات و حرکات طبیعی ...

شرکت چینی Ubtech از ربات انسان نما خود در مراسم سال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - گذشته‌ی CES رونمایی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - بود. حالا در مراسم CES 2019 این ربات با تغییراتی خاص مجددا عرض اندام کرد. این ربات و حرکات طبیعی آن تا حدی باعث می‌شود که فکر کنیم دنیا از آن چیزی که فکر می‌کنیم به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - آینده‌ نزدیک‌تر باشد.

ربات Walker سال گذشته فاقد دو دست و بازو‌ها بود، اما در مراسم CES 2019 آن‌ها را دارد. واکر حدودا ۱.۵ متر قد و ۷۷ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - اشیا را در دست بگیرد و از آن‌ها استفاده کند. این ربات در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - حال حاضر دارای طراحی جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - برای بدنه‌ی خود است که باعث می‌شود بتواند روی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - سطوح مختلف راحت تر از گذشته قدم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - بردارد.

این ربات دارای هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص چهره و اشیا است و همچنین می‌تواند به افراد در استفاده از وسایل مختلف یاری برساند.

در کنار واکر ربات دیگری وجود دارد که در اندازه‌ای کوچکتر طراحی شده و نسبت به آخرین نمایش عمومی با پیشرفت‌های بیشتری رو به رو شده است. این ربات کروزر نام دارد و حالا با یک ساختار جدید تولید شده است. پردازنده‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - قوی‌تر، توانایی مسیریابی بالاتر، پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم و محفظه‌ی صوتی جدید برای جلوگیری از نویز‌های محیط از ویژگی‌های این ربات به شمار می‌روند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

هنوز مشخص نیست که ربات واکر چه زمانی عرضه خواهد شد. اما کروزر برای فروش در سرتاسر دنیا در دسترس قرار گرفته است.

ویدیوی مربوط به ربات انسان نمای Ubtech

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone