🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  2. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29397.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از دستکش رباتیک نئوفکت برای کمک به افراد دارای نارسایی حرکتی

در حالی که مراسم CES پر بود از نمایش‌های پر زرق و برق و نمایشگر‌های بزرگ و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، برخی دیگر از شرکت‌ها به دنبال رونمایی از محصولاتی بودند که می‌تواند به افراد ...

در حالی که مراسم CES پر بود از نمایش‌های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پر زرق و برق و نمایشگر‌های بزرگ و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، برخی دیگر از شرکت‌ها به دنبال رونمایی از محصولاتی بودند که می‌تواند به افراد یاری برساند. استارتاپ نئوفکت سال گذشته خبر از تولید دستکشی داده بود که می‌تواند به افرادی که دچار نارسایی حرکتی در دست خود هستند یاری برساند.

حالا نئوفکت موفق شده تا این دستکش را فراتر از یک نمونه‌ی آزمایشگاهی طراحی کند. این شرکت از دستکش یاد شده در مراسم CES رونمایی کرد. نام این محصول NeoMano خواهد بود. شرکت نئوفکت پیش از این توانسته بود با موفقیت محصول خود را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در وبسایت جمع سپاری Indiegogo ثبت کرده و نظرات مثبت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قابل توجهی را متوجه خود سازد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دستکش نسبت به نمونه‌ی آزمایشی که سال گذشته آماده شده بود چند تغییر اساسی کرده است. تغییر اول راحت تر شدن دستکش در حین پوشیدن آن است. حالا با - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - استفاده از سیم‌های تیتانیومی سعی شده تا انگشت‌های از کار افتاده‌ی پایینی هم پوشش داده شوند. از این مهمتر حالا این دستکش تقریبا بی‌سیم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کار می‌کند.

نسخه‌ی آزمایشی قبلی نیاز به یک سیم داشت تا اجزای محتلف NeoMano به هم متصل شوند. اما دستکش کنونی به یک منبع تغذیه و واحد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنترل متصل می‌شود که روی دستکش تعبیه شده‌اند.

نئوفکت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتظار دارد تا افراد بتوانند از این دستکش به مدت ۸ ساعت استفاده کنند و سپس آن را شارژ نمایند. NeoMano می‌تواند به افراد کمک کند تا اجسام یک کیلوگرمی را بلند کنند. این مقدار شاید خیلی زیاد نباشد اما حتی همین اتفاق برای افرادی که دچار نارسایی حرکتی هستند بسیار ارزشمند خواهد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone