🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26475.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کانسپت ایویکو فیت کب معرفی شد؛ باشگاهی متحرک برای رانندگان تریلرها

رانندگان خودروهای باری سنگین معمولا بخش اعظمی از زمان خود را پشت فرمان سپری می کنند تا محموله های سپرده شده را به موقع به مقصد برسانند. نشستن طولانی مدت روی صندلی از یک سو ...

رانندگان خودروهای باری سنگین معمولا بخش اعظمی از زمان خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - پشت فرمان سپری می کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - تا محموله های سپرده شده را به موقع به مقصد برسانند. نشستن طولانی مدت روی صندلی از یک سو و نداشتن وقت کافی برای رفتن به باشگاه از سوی دیگر سبب می شود افزایش وزن و مشکلات سلامتی این دسته از افراد را تهدید کند.

برای مقابله با این مساله، شرکت ایتالیایی ایویکو که یکی از بزرگ ترین سازندگان خودروهای تجاری در جهان به شمار می رود، اخیرا از یک کشنده مفهومی به نامی فیت کب (Fit Cab) پرده برداری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل

کانسپت فیت کب در واقع عضوی از سری Way است که ارتقا یافته؛ ایویکو با توسعه این کانسپت می خواهد نشان دهد که انجام حرکات ورزشی حتی در داخل کابین کشنده های سنگین نیز ممکن بوده و رانندگان چنین خودروهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - هم می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - تناسب اندام و تمرکز ذهنی خود را همیشه حفظ کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل

با توجه به تغییراتی که در قسمت های مختلف ایویکو فیت کب داده شده، امکان نصب انواع دستگاه ها و تجهیزات ورزشی هم در داخل کابین و هم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - در بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - خودرو فراهم شده است.

به لحاظ ظاهری کشینده کانسپت ایویکو تفاوت چندانی با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - دیگر اعضای سری Way ندارد، جز اینکه رنگ آمیزی آن مهیج تر بوده و عبارت فیت کب در برخی قسمت های آن به چشم می خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل

اما در داخل کابین شاهد فضایی متفاوت هستیم، چرا که مهندسین ایویکو سعی کرده اند با ایجاد تغییراتی فضای لازم را برای نصب یا قرار دادن برخی دستگاه ها و ابزارهای ورزشی میسر کنند. از جمله این ابزارها می توان به مواردی همانند میله بارفیکس، انواع وزنه ها، نیمکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - و کش های مقاومتی اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل

با وجود ساختار نسبتا ساده، فیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - کب هنوز با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - فاز تولید فاصله دارد. به نظر می رسد ایویکو با ارایه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - این کشنده مفهومی به دنبال دریافت بازخوردها و ارزیابی شرایط بازار برای ارایه محصولی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر خلخال استان اردبیل - مشابه باشد.

بر اساس برنامه ریزی ها کانسپت ایویکو فیت کب 19 جولای (28 تیر ماه) در نوربرگ رینگ آلمان و در جریان مسابقات قهرمانی کشنده های اروپا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone