🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33294.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مخابرات پروژه فیبر نوری تا منازل را در سراسر کشور اجرایی می‌کند

مخابرات ایران سعی دارد تا فیبر نوری را با تعرفه‌های مناسب به منازل آورده و در این راه قصد همکاری جدی با شهرداری‌های شهرها را نیز دارد. اینها بخش‌هایی از گفته‌های «مجید صدری» در جمع ...

مخابرات ایران سعی دارد تا فیبر نوری را با تعرفه‌های مناسب به منازل آورده و در این راه قصد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - همکاری جدی با شهرداری‌های شهرها را نیز دارد. اینها بخش‌هایی از گفته‌های «مجید صدری» در جمع جلسه شورای اداری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - استان اصفهان بود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - که در آن گفته شد افرادی که مایل به دریافت فیبر نوری هستند بعد از ثبت نام، می‌توانند از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - خدمات این شبکه ارتباطی بهره مند شوند.

«مجید صدری» تاکید دارد که مخابرات ایران تنها شرکت مخابراتی در کشور است که سعی می‌کند زیرساخت‌های مطلوبی را برای مردم و بخش خصوصی فراهم کند به‌طوری‌ که رویکرد جدید این شرکت همکاری خوب و ثمربخش با بخش خصوصی است:

«تعرفه‌هایمان را باید مناسب کنیم، البته در همکاری جدی با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - شهرداری‌ها کارهای خوبی انجام شده، هم‌چنین برای برخی سازمان‌ها فیبر نوری را تهیه کرده‌ایم و برای مثال در سازمان تامین اجتماعی ۳۸ نقطه فیبرنوری را آماده کرده‌ایم. مخابرات در تلاش است تا پایان شش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماه اول سال آینده با اتصال فیبرنوری به اماکن، اقدام به ظرفیت‌سازی تا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۲.۵ میلیون پورت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - فیبرنوری در کل کشور نماید.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان

فناوری اینترنت فیبرنوری تا منزل که با نام FTTH شناخته می‌شود، پیش‌تر با نام تانوما به طور آزمایشی برقرار شده بود و به نظر می‌رسد که مخابرات ایران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - قصد دارد تا این سرویس را همگانی کند و از فاز اول - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن گذر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند. در فاز اول فیبرنوری منازل (FTTH) مخابرات، ۲۴۵ هزار پورت در تهران، ۸۵ هزار پورت در اصفهان، ۸۰ هزار پورت در مشهد، ۶۱ هزار پورت در شیراز، ۶۱ هزار پورت در اهواز، ۲۸ هزار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - پورت در کرج - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و ۲۰ هزار پورت در کرمانشاه از طریق این فناوری به شبکه اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل شده بودند.

پیش‌تر مسئولین مخابراتی اعلام کرده بودند که با توجه به هزینه‌های بالای فراهم کردن این ساختار و نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان، برای توسعه فیبرنوری باید توجیه اقتصادی در آن منطقه وجود داشته باشد؛ امروزه این توجیه اقتصادی در روزهایی که تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و سرعت اینترنت در بسیاری از مناطق کشور حرف اول را می‌زند کاملا حس می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان

در این سرویس به جای استفاده از کابل مسی، از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساختمان و یا محل مشتری استفاده می‌شود و می توان سرویس های گوناگونی از جمله تلفن، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - اینترنت، سرویس های چند رسانه ای و دیگر سرویس های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکین قرار داد.

صدری همچنین حمایت از استارتاپ‌ها را مورد دیگری از عملکردهای اخیر شرکت مخابرات ایران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر صایین قلعه استان زنجان - اعلام کرد: «بحث حمایت از استارتاپ‌ها را در دستور کار داریم و تاکنون سه همایش را در راستای حمایت از استارتاپ ها برگزار کرده‌ایم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone