🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29485.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نخستین کلید امنیتی لایتنینگ برای موبایل های آیفون معرفی شد

کمپانی Yubico در جریان CES امسال از ورژن جدیدی از کلید امنیتی محبوب خود رونمایی کرد که برای پورت های لایتنینگ ساخته شده. به این ترتیب، محصول جدید این شرکت نخستین کلید امنیتی برای احراز ...

در مقام توضیح باید گفت که کلیدهای امنیتی، دیوایس های فیزیکی هستند که برای لاگین در سرویس های مختلف استفاده می شوند؛ چه به عنوان جایگزینی برای رمز عبور و چه به عنوان فاکتوری ثانویه. به خاطر پروتکل های مورد استفاده، دستکاری کدهای این کلیدها دشوار است و به همین خاطر، چنین دیوایس هایی به مراتب از رمزهای عبور و حتی کدهای یک بار مصرف امن تر هستند.

Yubico می گوید که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - تنها چند روز قبل از معرفی این دستگاه چراغ سبز کلید لایتنینگ خود را از اپل دریافت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - کرده و به همین خاطر، تا قبل از عرضه عمومی باید بیش از پیش آن را توسعه دهد. امروز تقریباً تمام سرویس های بزرگ (از جمله گوگل، مایکروسافت و فیسبوک) از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می کنند اما برای پشتیبانی از لاگین های لایتنینگ، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - باید کدهای جدیدی برای آنها نوشته شود. Yubico می گوید که کدهای لازم برای ادغام لایتنینگ با اپلیکیشن های فعلی را منتشر کرده، اما باید دید که توسعه دهندگان این اپلیکیشن ها چه زمانی تصمیم به پشتیبانی از آن خواهند گرفت.

کلید امنیتی لایتنینگ Yubico هم اکنون به صورت محدود در اختیار برخی قرار گرفته اما این شرکت امیدوار است که تا پیش از پایان 2019 قادر به عرضه عمومی آن باشد. با این همه، موفقیت این کلید تا حد زیادی به پشتیبانی اپلیکیشن ها بستگی دارد و اگر چنین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - اتفاقی در آینده نزدیک نیفتد، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - کلید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - Yubico - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - هم بی فایده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone