تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35316.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دوربین سه گانه آیفون 2019؛ تلاش اپل برای توسعه پلتفرم واقعیت افزوده

چند هفته پیش بود که خبر احتمال استفاده از دوربین سه گانه در آیفون های بعدی را در دیجیاتو منتشر کردیم. حال از کره جنوبی خبر می رسد که کمپانی ساکن کوپرتینو تصمیمات جدی در ...

چند هفته پیش بود که خبر احتمال استفاده از دوربین سه گانه در آیفون های بعدی را در دیجیاتو منتشر کردیم. حال از کره جنوبی خبر می رسد که کمپانی ساکن کوپرتینو تصمیمات جدی در این زمینه داشته و احتمالاً در سال 2019 شاهد یک مدل آیفون با ماژول دوربین سه گانه خواهیم بود.

اپل وظیفه تهیه ماژول دوربین سه گانه را به یک تولیدکننده کره ای سپرده است

طبق گزارشات موجود، شرکت اپل وظیفه مونتاژ کیت دوربین اصلی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند زنجان استان زنجان - قابلیت اسکن سه بعدی را به یک تولیدکننده کره ای به نام «JSCK» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند زنجان استان زنجان - سپرده است. کیت مورد بحث که احتمالاً ساختاری مشابه با دوربین «TrueDepth» آیفون 10 دارد، قرار است توانایی های واقعیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزوده آیفون مورد نظر را بهبود ببخشد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند زنجان استان زنجان

لازم به ذکر است که فناوری واقعیت افزوده یا AR در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند زنجان استان زنجان - چند ماه اخیر اهمیت ویژه ای نزد اپل و به خصوص مدیر عامل کمپانی «تیم کوک» پیدا کرده و شرکت سعی می کند خانواده محصولات خود را به سمت استفاده یکپارچه از تکنولوژی مورد بحث سوق دهد.

گفتنی است ماژول دوربین سه گانه که توسط JSCK تولید می شود، به خاطر وسعت عملکرد بیشتر نسبت به دوربین سلفی، به جای استفاده از منبع نور فروسرخ از دوربین سوم برای عمق سنجی استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone