🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10635.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

برخی کاربران آیفون از دریافت پیام هشدار پر شدن حافظه داخلی در iOS 15 خبر می‌دهند

اپل چند روز قبل نسخه iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد. به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران آیفون و آیپد پس از دریافت بروزرسانی iOS 15، پیغام هشدار پر شدن حافظه داخلی دستگاه ...

اپل چند روز قبل نسخه iOS 15 و iPadOS 15 را منتشر کرد. به نظر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌رسد تعدادی از کاربران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - آیفون و آیپد پس از دریافت بروزرسانی iOS - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - 15، پیغام هشدار پر شدن حافظه داخلی دستگاه خود را دریافت کرده‌اند. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - این در حالی است که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - اکثر کاربران از ویژگی‌های جدید این دو سیستم عامل راضی هستند، اما ظاهرا مشکلات عجیبی نیز برای برخی به وجود آمده است.

علاوه بر این، MacRumors در گزارش خود توضیح می‌دهد، برخی از کاربران اپل همچنین ادعا می‌کنند که پس از دریافت بروزرسانی iOS 15 دستگاه‌های آن‌ها فضای داخلی بیشتری نسبت به ظرفیت واقعی آن نشان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌دهد. برخی کاربران دیگر نیز ادعا می‌کنند که دستگاه‌های آن‌ها در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - محاسبه میزان فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن‌ها و فایل‌ها مانند تصویر بالا مشکلاتی دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی

هنوز مشخص نیست که مشکل iOS 15 تا چه اندازه گسترده است، اما کاربران آیفون و آیپد در توییتر مشکلات خود را بعد از دریافت نسخه جدید به اشتراک گذاشته‌اند. به عنوان مثال یکی از کاربران در توییتر نوشت: «پس از دریافت بروزرسانی iOS 15 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - با پیغام «حافظه داخلی آیفون تقریبا پر است» مواجه شدم و زمانی که روی این پیغام ضربه می‌زنم، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.»

اپل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - هنوز اعلام نکرده است که چه چیزی باعث وجود این باگ در سیستم عامل جدید آن‌ها شده است، اما این اعلان ارتباطی به حافظه اصلی دستگاه ندارد و پر بودن آن را تایید نمی‌کند. خبر بد این است که کاربران نمی‌توانند این هشدار را از بخش تنظیمات حذف کنند. بنابراین تا زمانی که اپل مشکل iOS 15 را برطرف نکند، کاربران آیفون و آیپد تحت تاثیر این هشدار خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی

همچنین باید اشاره کرد که این باگ جدید نیست. در ماه‌های گذشته نیز گزارش مشابهی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - در انجمن‌های پشتیبانی اپل اعلام شده بود که به نسخه‌های بتا iOS 15 مربوط - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌شد.

اپل در حال حاضر اولین نسخه بتا iOS 15.1 را نیز منتشر کرده است که البته مشکلات عنوان شده را برطرف نمی‌کند. با این وجود به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کمیجان استان مرکزی - پیش از ارائه نسخه جدید سیستم عامل خود باید مشکلات گزارش شده کاربران را رفع کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone