تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30059.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دادستانی کشور: ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه به پیام‌رسان‌های داخلی بدهند تا جایگزین تلگرام شوند

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان این که تلگرام سه هزار سرور برای ایرانی‌ها دارد، گفت که به وزارت ارتباطات تکلیف شده که از ناحیه شورای عالی فضای مجازی تسهیلات مؤثر در ...

معاون امور فضای مجازی - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دادستانی کل کشور با بیان این که تلگرام سه هزار سرور برای - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ایرانی‌ها دارد، گفت که به وزارت ارتباطات تکلیف شده که از ناحیه شورای عالی فضای مجازی تسهیلات - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مؤثر در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار دهد اما به عقیده - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - «جواد جاویدنیا» ۱۰ سرور و کمک پنج میلیارد تومانی کافی نیست و برای اینکه سرویسی بتواند مانند تلگرام پاسخگو باشد باید حداقل معادل ۳۰۰ میلیارد - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تومان بودجه و امکانات داشته باشد.

جاویدنیا معتقد است که اجرای فیلترینگ تلگرام از یک نظر موفقیت آمیز بوده‌است و آن اینکه شبکه‌های پیام رسان‌های داخلی به معایب خود پی برده - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و آن‌ها را اصلاح کردند:

«در همان برهه‌ای که تلگرام فیلتر شد، حجم عظیمی از مردم - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وارد شبکه‌های اجتماعی داخلی شدند و این امر باعث شد که پیام رسان‌های داخلی با اشکالات خود آشنا شوند زیرا اساس این گونه فعالیت‌ها - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و فضای مجازی این - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است که تا زمانی که فضای مجازی زیر بار مخاطب نرود بسیاری از نواقص آن مشخص نمی‌شود. در - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مقطعی ۸۰۰ هزار کاربر روزانه وارد شبکه‌های اجتماعی داخلی می‌شدند و عضو شورای - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عالی فضای مجازی نقل می‌کرد که در همان ایام برنامه نویسان پیام رسان‌های داخلی با همت مضاعف در حال برطرف کردن نواقص کار بودند اما زحمت و تلاش این گروه بازتاب داده نمی‌شود تا مردم با آن آشنا شوند.»

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مهر تاکید می‌کند که نرم‌افزارهای خارجی مانند شبکه‌های اجتماعی، مسیریاب‌ها، موتورهای جستجو و غیره چندین سال زودتر از نرم افزار داخلی فعالیت کرده و توانسته نواقص خود را برطرف کند:

«باید فرهنگ سازی - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شود که مردم انتظار خود را در ابتدا از شبکه‌های اجتماعی داخلی پایین‌تر آورده و از آن حمایت کنند، انتظاری - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که در مردم ایجاد شده درست نیست، نباید یکباره - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نرم افزاری - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که عمر یکساله دارد انتظار داشته باشیم مانند تلگرامی که ۶ سال فعالیت می‌کند، توانایی داشته باشد. با آن فشاری که وارد شد نرم افزارهای داخلی رشد کردند و اکنون مدیران پیام رسان‌های داخلی بیان می‌کنند که می‌توانیم حجم بیشتری از مخاطب را پاسخگو باشند.»

تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

حمایت دولت از پیام‌رسان‌های داخلی موضوع دیگری‌ست که جاویدنیا به آن اشاره می‌کند. او توضیح می‌دهد که هر - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کشوری برای آنکه بتواند کل آن کشور را پوشش دهد تحت حمایت‌های دولتی بوده‌است و وقتی ظرفیت فضای مجازی به یک سقف خاص می‌رسد در همه کشورها حمایت‌هایی از جمله پهنای باند، سرور و غیره صورت می گیرد:

«تلگرام سه هزار سرور برای ایرانی‌ها دارد - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و به وزارت ارتباطات تکلیف شده که از - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ناحیه شورای عالی فضای مجازی تسهیلات مؤثر در اختیار آن‌ها قرار دهند، آیا این تسهیلات مؤثر بوده است؟ ۱۰ - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سرور یا کمک پنج میلیارد تومان چقدر توانسته کمک کند، در ارزیابی که صورت گرفته برای آن که سرویسی بتواند مانند تلگرام پاسخگو باشد باید حداقل معادل ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه و امکانات داشته باشد. پیشرفتی که در نرم افزارهای داخلی انجام شد بعد از فیلترینگ تلگرام بسیار مؤثر بود، اما از این حیث که سیاست گذاری‌های بعدی که انجام شده درست بوده یا خیر و این طرح که تصمیم گرفته شد پوسته‌ای از تلگرام (هاتگرام و تلگرام طلایی) شکل بگیرد و ما از آن حمایت کنیم، آیا اگر ما چنین توانی داشتیم بهتر نبود از پیام رسان‌های داخلی حمایت می‌کردیم، این‌ها سؤالاتی است که رسانه‌ها و مردم باید دنبالش باشند و پاسخ‌های متقن و دقیقی راجع به آن دریافت کنند.»

تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

جاویدنیا می‌گوید که قوانین فضای مجازی در کشور - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ما ناقص است اما طرح اصلاح قانون جرائم رایانه‌ای در دست اقدام است. به گفته او از نظر تخصصی نیروهای پلیس فتا و شعب تخصصی جرائم رایانه‌ای از سطح - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تخصصی خوبی برخوردار هستند اما مشکلی که با آن برخورد می‌کنیم اجازه فعالیت بدون ضابطه به فعالیت پیام رسان‌های خارجی است:

«زمانی جرمی در تلگرام انجام شد و مدیران این - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیام رسان خارجی هیچگونه پاسخگویی در این خصوص ندارد دیگر ما چه انتظاری از مراجع قضایی و امنیتی کشور داریم، البته مأموران پلیس فتا و ضابطان قضایی با همه کم لطفی‌ها که وجود دارد متحمل زحمات زیادی می‌شوند و - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از راهکارهای فنی و قانونی برای شناسایی - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - متخلفان استفاده می کنند.»

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تاکید کرد درصورتیکه مجبور شویم از یک سرویس خارجی استفاده کنیم باید یک دوره گذار مشخص برای آن تعریف کرده و حتماً به فکر جایگرین برای آن باشیم: «در آن - تعمیرات یخچال مابه در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دوره گذار هم، پیام رسان خارجی را مکلف کنیم که تمام قوانین کشور ما را رعایت کند و سرورهای خود را به کشور ما منتقل کند، همچنین اطلاعات کاملی که نیاز است را به ما بدهد زیرا هیچ کشوری نسبت به امنیت مردم و جامعه خود تعارف نمی‌کند و اگر به این اصول توجه نکنیم یک خلاف امنیتی کردیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone