🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12671.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چرا استفاده از اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ منطقی نیست؟

اولین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ اخیرا منتشر شده و طبق معمول کاربران این سیستم عامل محبوب برای بررسی و استفاده از قابلیت‌های جدید آن هیجان دارند. با این وجود باید در نظر داشت ...

اولین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ اخیرا منتشر شده و طبق معمول کاربران این سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - محبوب برای بررسی و استفاده از قابلیت‌های جدید آن هیجان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - دارند. با این وجود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - باید در نظر داشت که نسخه اولیه اندروید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - ۱۲ از ثبات بسیار زیادی برخوردار نیست و مشکلات زیادی دارد.

در این مطلب نگاهی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - به بزرگترین مشکلات این نسخه بتا از اندروید ۱۲ خواهیم داشت.

بزرگترین مشکل؛ اثر انگشت

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم

تاکنون بزرگترین مشکلی که در اولین پیش نمایش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ دیده شده، به حسگر اثر انگشت گوشی‌ها مربوط می‌شود. گزارش‌هایی در رابطه با این مشکل در گوشی‌های پیکسل 4a و پیکسل ۵ گزارش شده‌اند و مشکل این ویژگی تنها به شناسایی اثر انگشت محدود نمی‌شود. در برخی موارد ورود به اپلیکیشن‌هایی که نیاز به اثر انگشت دارند، با مشکلات بسیار زیادی همراه است و ثبت مجدد اثر انگشت تاثیر بسیار زیادی ندارد.

برای کرش‌های آزاردهنده آماده باشید

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم

اگر قصد دارید پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ را نصب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - کنید، باید برای کرش‌های بسیار زیاد و سرسام‌آور این نسخه آماده باشید. به نظر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - می‌رسد این مشکل که از قدمت بسیار زیادی برخوردار است، در این نسخه از اندروید هم به وفور دیده می‌شود و گزارش‌هایی در رابطه با وقوع آن در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - هنگام ورود به اپلیکیشن‌های ساده‌ای مانند توییتر منتشر شده است.

تنظیم نامناسب برخی عناصر رابط کاربری

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم

این مشکل بیشتر از اینکه به نحوه عملکرد گوشی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - مربوط باشد، یک نوع مشکل آزاردهنده به نظر می‌رسد. ظاهرا گوگل فراموش کرده تمام گوشی‌های پیکسل که سال ۲۰۲۰ عرضه شده‌اند، دارای حفره روی نمایشگر یا همان Punch Hole - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - هستند، زیرا بسیاری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - از عناصر صفحه‌نمایش در پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ زیر این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - حفره قرار گرفته‌اند.

برای مثال گزینه «اضطراری» که یکی از قابلیت‌های مهم منوی مربوط به خاموش کردن گوشی محسوب می‌شود، در زیر این حفره قرار گرفته. انتظار می‌رود گوگل تا پیش از ارائه نسخه نهایی اندروید ۱۲ این مشکل را حل کند.

با نگاهی به پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهندگان نسخه‌های قبلی اندروید، می‌توان متوجه شد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - اولین نسخه اندروید ۱۲ در مقایسه با نسخه‌های قبل از ثبات بیشتری برخوردار است. با توجه به مشکلات زیادی که برای این نسخه از سیستم عامل اندروید گزارش شده، بهتر است نسخه کنونی را دریافت نکنید. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - با این وجود اگر گوشی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - پیکسل غیرقابل استفاده‌ای دارید، می‌توانید از این بروزرسانی استفاده کنید، هرچند باید توجه کرد که بنا به دلایلی از این نسخه با عنوان پیش نمایش توسعه‌دهندگان یاد می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone