🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42970.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اینتل پردازنده 18 هسته ای Core i9-7980XE را برای کامپیوترهای دسکتاپ معرفی کرد

تقریباً دو ماه قبل اینتل از خانواده پردازنده های حرفه ای Core i9 X رونمایی کرد که گل سرسبد آنها، مدل قدرتمند و البته گران قیمت 18 هسته ای است. امروز این کمپانی به صورت رسمی ...

تقریباً دو ماه قبل اینتل از خانواده پردازنده های حرفه ای Core i9 X رونمایی کرد که گل سرسبد آنها، مدل قدرتمند و البته گران قیمت 18 هسته ای است. امروز این کمپانی به صورت رسمی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پردازنده Core - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - i9-7980XE را معرفی کرده و مشخصات کامل آن را ارائه نموده است.

البته چند روز قبل هم تصویری منتسب به اسلایدهای درون سازمان اینتل فاش شده بود که همین اطلاعات را نشان می داد، اما حالا همه چیز رسمیت یافته است. غول 18 هسته ای i9-7980XE اینتل با فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز عرضه می شود که در حالت تقویت شده «توربو بوست 2» به 4.2 گیگاهرتز و در حالت حداکثری «توربو بوست 3» به 4.4 گیگاهرتز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می رسد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

جالب است بدانید پردازنده Core i7-7700K اینتل که سریع ترین CPU رده عادی سری کیبی لیک محسوب می شود، حداکثر کلاک 4.5 گیگاهرتزی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را ارائه می کند و بنابراین در حالت پردازش تک هسته ای، بهتر از مدل 2000 دلاری Core i9-7980XE عمل خواهد کرد.

گفتنیست تنظیم فرکانس پایه زیر 3 گیگاهرتز هم برای این محصول گران قیمت کمی عجیب به نظر می رسد، اما واقعیت این است که هر زمان به توان بیشتری نیاز داشته باشید، فناوری «توربو بوست» اینتل به کمکتان خواهد آمد.

هنوز نتایج کاملی از بنچمارک این محصول در دست نیست، اما اینتل اعلام کرده که مدل 16 هسته ای در تست Cinebench R15 به امتیاز 3200 رسیده. برای مقایسه، می توان به کسب امتیاز 966 پردازنده Core i7-7700K و دستیابی به رقم 3975 در پردازنده 28 هسته ای زئون E5 2697 مخصوص سرورها اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است مدل های 14، 16 و 18 هسته ای پردازنده های Core i9 X اینتل از تاریخ 25 سپتامبر (سوم مهر ماه) وارد بازار می شوند، اما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مدل 12 هسته ای از 20 روز دیگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یعنی ششم شهریور ماه در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone