🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42976.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده جدیدی از موبایل گوگل پیکسل 2 منتشر شد

طبق اخبار و شایعات موجود، دو موبایل گوگل در سال 2017 طراحی کاملاً متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت؛ مدل بزرگ تر که احتمالاً «پیکسل اکس ال 2» نام دارد، با ظاهری زیبا و نمایشگری بدون ...

طبق اخبار و شایعات موجود، دو موبایل گوگل در سال 2017 طراحی کاملاً متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت؛ مدل بزرگ تر که احتمالاً «پیکسل اکس ال 2» نام دارد، با ظاهری زیبا و نمایشگری بدون حاشیه عرضه می شود، در حالی که مدل استاندارد یعنی پیکسل 2 به نسل قبلی شباهت بیشتری خواهد داشت.

اوایل هفته جاری شاهد تصویر زنده ای از موبایل گوگل پیکسل 2 بودیم و امروز هم عکس های بیشتری از نمونه اولیه این دستگاه منتشر شده که اگرچه اطلاعات جدیدی را در اختیارمان نمی گذارد، اما می تواند مهر تأییدی بر شایعات قبلی باشد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

فردی که این تصاویر را منتشر کرده، می گوید پیکسل 2 خوش دست تر از مدل قبلیست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و کار کردن با آن حس بهتری دارد، هرچند دلیل این موضوع را عنوان نکرد. همچنین فقدان جک 3.5 میلیمتری هدفون هم در پیکسل 2 تأیید شده است. در پشت دستگاه نیز همانند نسل قبل، سیستم فوکوس خودکار لیزری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دیده می شود.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

نکته دیگری که در تصاویر به چشم می خورد، کوچک تر شدن بخش شیشه ای پشت دستگاه است - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و حسگر اثر انگشت به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بخش فلزی بدنه منتقل شده. همچنین رنگ این دستگاه به آبی تیره متمایل است، که رنگ جدیدی در موبایل های گوگل به شمار می رود. البته به خاطر شرایط نامناسب نوری، نمی توان این رنگ را تأیید کرد.

گفتنیست هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سخت افزار موبایل های 2017 گوگل وجود ندارد، اما احتمال می رود که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چیپست اسنپدراگون 836 برای نخستین بار در این دستگاه به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone