🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42977.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آلیاژ نانو آلومینیوم جدید تولید فوری هیدروژن از آب را ممکن می کند

هیدروژن به عنوان یکی از منابع انرژی پاک چند سالی است که مورد توجه دوستداران محیط زیست و همین طور کمپانی های بزرگ قرار گرفته، و حتی خودروسازان نیز محصولاتی با سوخت هیدروژن را به ...

هیدروژن به عنوان یکی از منابع انرژی پاک چند سالی است که مورد توجه دوستداران محیط زیست و همین طور کمپانی های بزرگ قرار گرفته، و حتی خودروسازان نیز محصولاتی با سوخت هیدروژن را به بازار معرفی کرده اند.

اما مهم ترین عوامل مؤثر در عدم فراگیری فناوری های مبتنی بر سوخت هیدروژن، فرآیندهای تولید پیچیده و هزینه بر، و همچنین محدودیت ها و خطرات موجود در حمل و نقل هیدروژن هستند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
خودوری هیدروژنی تویوتا Mirai

حال تیمی از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پژوهشگران ارتش ایالات متحده به صورت تصادفی روش جدیدی را برای تولید هیدروژن ابداع کرده که در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صورت تکرارپذیری در شرایط واقعی، می تواند بسیاری از مسائل مربوط به استفاده از سوخت هیدروژن را حل کند.

محققین آزمایشگاه نظامی Aberdeen در مریلند که آلیاژ خاصی از آلومینیوم را برای پروژه های ارتش توسعه داده بودند، به صورت اتفاقی مقداری آب روی آن ریخته و ناگهان با واکنش سریع دو ماده مواجه شدند.

نانو - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آلومینیوم جدید بدون نیاز به دمای بالا یا کاتالیزگر، هیدروژن موجود در آب را استخراج می کند

البته پیش از این نیز از واکنش آب و آلومینیوم، هیدروژن استخراج شده بود اما در روش های قبلی، این عمل در دماهای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بالا یا با استفاده از کاتالیزگر و با صرف زمان زیاد ممکن شده و نهایتاً - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 50 درصد کارایی داشت. اما نانو آلومینیوم جدید واکنش مذکور را با کارایی نزدیک به 100 درصد و در مدت 3 دقیقه انجام می دهد. چنین آماری آن هم با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در نظر گرفتن خود به خودی بودن واکنش واقعاً شگفت انگیز است.

آلومینیوم و آب به راحتی قابل حمل بوده و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بر خلاف هیدروژن، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - امکان انفجار آنها وجود نداشته و نیازمند کپسول های گران قیمت نیز نیستند. از طرفی سرعت فرآیند جدید نیز بسیار بالا بوده و مجموع این عوامل باعث می شوند که شاهد روش جدید و به صرفه ای برای تولید هیدروژن در مکان ها و شرایط مختلف باشیم.

اما با این حال همچنان سؤالات زیادی در ارتباط با کارایی راهکار مورد بحث وجود دارد: آیا واکنش مذکور در بیرون از آزمایشگاه نیز قابل انجام است؟ هزینه تولید انبوه آلیاژ مخصوص چه قدر است؟ چه میزان نانو آلومینیوم مورد نیاز است؟ مخاطرات زیست محیطی تولید حجم وسیع آلیاژ آلومینیوم چه میزان است؟

مسلماً آلیاژ نانو آلومینیوم جدید آینده روشنی را برای سوخت هیدروژنی به تصویر می کشد اما، باید دید که آیا این پروژه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میتواند گام را از آزمایشگاه فراتر گذاشته و تجاری شود یا مانند بسیاری از طرح - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های دیگر صرفاً در حد یک آزمایش و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مقاله علمی باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone