🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42988.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک با قابلیت مطالب مرتبط، اخبار کذب را بی اعتبار می کند

فیسبوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا تلاش زیادی را برای مبارزه با انتشار اخبار کذب توسط کاربرانش به کار بسته است. آنها در ماه آوریل به عنوان جدیدترین ابزار به صورت آزمایشی و محدود قابلیت ...

فیسبوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا تلاش زیادی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را برای مبارزه با انتشار اخبار کذب توسط کاربرانش به کار بسته است. آنها در ماه آوریل به عنوان جدیدترین ابزار به صورت آزمایشی و محدود قابلیت «مطالب مرتبط» (Related Articles) را معرفی کرده بوند. حالا این قابلیت از مرحله آزمایشی خارج شده و در دسترس طیف بیشتری از کاربران قرار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد گرفت.

به جای حذف، فیسبوک سعی می کند اعتبار اخبار کذب را در نظر کاربران از بین ببرد

در این قابلیت سامانه ای هوشمند محتواهای دروغین یا گمراه کننده را تشخیص داده و آنها را در کنار اخبار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و مطالب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تایید شده یا منتشر شده از طریق منابع معتبر قرار می دهد تا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاربران بتوانند خود به کذب بودن چنین محتواهایی پی ببرند.

به بیان دیگر، فیسبوک قصد دارد با این قابلیت مطالب خلاف واقع را بی نیاز از اعمال سانسور کنار بزند. در این صورت محتواهای دروغین بدون آن که به انگیزه افراد برای اشتراک گذاری مطالب صدمه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ای وارد شود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از گردونه توجه حذف خواهند شد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در کنار گسترش قابلیت مطالب مرتبط، فیسبوک الگوریتم هوشمند شناسایی اخبار کذب و مطالب گمراه کننده خود را نیز بهبود بخشیده است. به محض تشخیص یک محتوای مشکوک توسط - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این الگوریتم، مورد به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برخی از سازمان ها و گروه های مستقل صحت یاب ارجاع داده می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا آنها تصمیم بگیرند خبر ارائه شده تا چه حد صحت دارد. در صورت ناصحیح یا مشکوک بودن مطلب، محتواهای صحیح و مورد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اطمینان مرتبط با موضوع خبر در کنار آن به نمایش درخواهد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آمد.

با این همه قابلیت مذکور هنوز در مراحل ابتدایی کار خود قرار دارد و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فعلاً تمام کاربران قادر به بهره مندی از امکانات آن نخواهند بود، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اما تکنولوژی یادگیری ماشین به الگوریتم مطالب مرتبط فیسبوک اجازه خواهد داد که به طور مستمر و نامحدود دقت خود را در تشخیص محتواهای ناصحیح ارتقا دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone