🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42979.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

باتری های آلکالاین؛ جایگزین ارزان و ایمن برای باتری های لیتیوم-یونی

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا، پیش بینی می کند که به زودی همه چیز در جهان به باتری ها متکی خواهند بود، و جالب است بدانید او در این طرز فکر تنها نیست؛ «بیل جوی» از ...

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیش بینی می کند که به زودی همه چیز در جهان به باتری ها متکی خواهند بود، و جالب است بدانید او در این طرز فکر تنها نیست؛ «بیل جوی» از بزرگان دره سیلیکونی و هم-مؤسس «سان مایکروسیستمز» هم چنین وضعیتی را برای آینده ای نه چندان دور انتظار دارد.

با این حال، «جوی» برخلاف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - «ماسک»، باتری های لیتیوم یونی را گزینه مناسبی برای این کار نمی داند و روی باتری های آلکالاین (قلیایی) سرمایه گذاری کرده است. «جوی» و تیمش به تازگی نوعی باتری قلیایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جامد را در نمایشگاه نوآوری انرژی مؤسسه «راکی مانتن» به نمایش گذاشته اند، که ارزان تر و ایمن تر از همتایان لیتیوم-یونی است.

این باتری های آلکالاین، به مراتب ارزان تر از اکثر فناوری های باتری کنونی بوده و در موقعیت های حساس مانند هواپیماها، خطرات کمتری را به همراه خواهند داشت. «جوی» در مصاحبه با بلومبرگ می گوید:

مسئله اینجاست که مردم واقعاً نمی دانند باتری های آلکالاین هم قابل شارژ هستند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
مایک زیمرمن، مؤسس و مدیرعامل یونیک متریالز

او که در شرکت «یونیک متریالز» (Ionic - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Materials) به عنوان ابداع کننده اصلی این روش سرمایه گذاری کرده، سه حوزه لوازم الکترونیکی مصرفی، صنعت حمل و نقل، و شبکه برق رسانی را به عنوان کاربردهای اصلی باتری های قلیایی قابل شارژ می داند، اما اذعان می کند که این فناوری هنوز به زمان زیادی برای رشد نیاز دارد.

شرکت یونیک در حال حاضر مشغول صحبت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با سرمایه گذاران احتمالیست، اما با توجه به کاهش فوق العاده قیمت باتری های لیتیوم یونی طی سال های اخیر، به نظر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می رسد راه سختی را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای جلب نظر موافق آنها پیش رو داشته باشد.

- تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone