🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42961.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شارپ موبایل Aquos S2 را معرفی کرد؛ دوربین دوگانه عمودی و نمایشگر بدون حاشیه

شارپ امروز طبق برنامه اعلام شده، موبایل مورد انتظار Aquos S2 را در کشور چین معرفی کرد؛ محصولی که از طراحی زیبا و حداقل حاشیه در طرفین بهره مند شده و البته، شباهت زیادی با ...

شارپ امروز طبق برنامه اعلام شده، موبایل مورد انتظار Aquos S2 را در کشور چین معرفی کرد؛ محصولی که از طراحی زیبا و حداقل حاشیه در طرفین بهره مند شده و البته، شباهت زیادی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با Essential Phone اندی رابین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دارد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

موبایل شارپ Aquos S2 در دو نسخه عرضه می شود؛ یکی از آنها به چیپست اسنپدراگون 630، چهار گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، و دیگری به چیپست اسنپدراگون 660، شش گیگابایت رَم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در این دستگاه، لبه های کناری و بالای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دستگاه تقریباً بدون حاشیه است و فقط در قسمت پایین شاهد دکمه هوم همراه با حسگر اثر انگشت هستیم. با این طراحی، نسبت نمایشگر به بدنه در این موبایل به 87.5 درصد می رسد، که کمی بهتر از نسبت 84 درصدی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گلکسی اس 8 است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

موبایل Aquos S2 که فعلاً در چین عرضه می گردد، به نمایشگر 5.5 اینچی با پنل IGZO و رولوشن 2040×1080 پیکسل مجهز شده که معادل نسبت تصویر 17:9 است، اما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اگر نوار اعلان بالا را در نظر نگیریم، تقریباً به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همان نسبت تصویر استاندارد 16:9 می رسیم.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در پشت دستگاه، ماژول دوربین دوگانه با حسگرهای 12 و 8 مگاپیکسلی تعبیه شده و باتری 3020 میلی آمپر ساعتی هم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تأمین انرژی این سخت افزار را بر عهده دارد. با توجه به چیپست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کم مصرف و فناوری IGZO در نمایشگر، باید منتظر شارژدهی بسیار خوب از این دستگاه باشیم.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

گفتنیست موبایل Aquos S2 شارپ با قیمت پایه 372 دلار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در چین عرضه شده، اما قوی ترین مدل آن 520 دلار قیمت دارد که کمی زیاد به نظر می رسد. با این حال طراحی خاص و زیبای این دستگاه می تواند استقبال خریداران را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone