🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42975.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آغاز عرضه نسخه سازمانی گوگل گلس با قیمت 1800 دلاری

کمپانی «Streye» به عنوان یکی از شرکای گوگل در پروژه «گوگل گلس برای کار»، از امروز عینک «Google Glass Enterprise Edition» را برای فروش با قیمت 1829 دلار در وبسایت خود قرار داده است. شرکت ...

کمپانی «Streye» به عنوان یکی از شرکای گوگل در پروژه «گوگل گلس برای کار»، از امروز عینک «Google Glass Enterprise Edition» را برای فروش با قیمت 1829 دلار در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وبسایت خود قرار داده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

شرکت مذکور در ازای دریافت مبلغ فوق، نسخه سازمانی گوگل گلس را به همراه ورژن لایت اپلیکیشن «Streye»، حساب کاربری برای استفاده از محتوای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ویژه، یک سال پشتیبانی و 2 گیگابایت فضای ابری برای مشتریان ارسال می کند.

خرید نسخه سازمانی گوگل گلس برای کاربران عادی به صرفه نیست

لازم به ذکر است که طبق نظر تحلیلگران، ابزار مورد بحث به جز استفاده در محیط کاری، صرفاً به درد کلکسیونرها و طرفداران سرسخت گوگل خورده و به دلیل سخت افزار نسبتاً قدیمی، برای مصرف کنندگان عادی با کاربری سرگرمی چندان به صرفه نیست. البته امکان خریداری محصول برای عموم فراهم بوده و علاقه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مندان می توانند نسخه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سازمانی گوگل گلس را ز طریق وبسایت Streye تهیه کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

گفتنی است با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت مورد اشاره، Google Glass Enterprise Edition از پردازنده جدید اینتل اتم، رم 2 گیگابایتی و باتری بزرگتر 780 میلی آمپری بهره برده، و به دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری اچ دی مجهز شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است.

این محصول همچنین از وای فای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دو بانده 2.4 + 5 گیگاهرتزی 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث نیز پشتیبانی کرده، و با یک نمایشگر 360 در 640 پیکسل و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، به دست خریداران خواهد رسید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پوران نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا احیانا خیابان صداسیما میاندوآب تعمیر دارید
پاسخ: بله در خیابان صداسیما شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone