🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42966.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک و انتشار انیمیشنی از نحوه پرواز و فرود راکت Falcon Heavy [تماشا کنید]

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی «SpaceX» قصد دارد در ماه نوامبر امسال نخستین راکت «Falcon Heavy» خود را به فضا پرتاب کند که با توجه به ابعاد و پیچیدگی های پروژه، کار ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «SpaceX» قصد دارد در ماه نوامبر امسال نخستین راکت «Falcon Heavy» خود را به فضا پرتاب کند که با توجه به ابعاد و پیچیدگی های پروژه، کار چندان آسانی نخواهد بود.

هر راکت Falcon Heavy شامل سه فروند فالکن 9 است

هر راکت فالکن هِوی از سه راکت فالکن 9 تشکیل شده که هرکدام از این راکت ها نیز به 9 موتور پیشران «مرلین» مجهز بوده و در مجموع 2.3 هزار تن نیروی برخاست تولید می کنند؛ و از آنجایی که هدف اصلی اسپیس اکس همواره بازیابی و استفاده مجدد از راکت ها بوده، فرود سه عدد راکت در مکان های مختلف کار بسیار دقیق و پیچیده ای خواهد بود.

اما در این بین به نظر می رسد که «ایلان ماسک» بنیان گذار و مدیر عامل کمپانی، از موفقیت برنامه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اطمینان داشته و یک کلیپ انیمیشنی کوتاه نیز از نحوه عملکرد فالکن هِوی در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات SpaceX و با توجه به ویدیو، دو - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عدد - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از راکت ها (که به عنوان بوستر عمل می کنند) پس از خروج از جو زمین، از بدنه راکت اصلی جدا شده و فرود می آیند. راکت اصلی نیز پس از دستیابی به ارتفاع معین، به سمت محل پرتاب بازگشته و طی فرودی امن روی زمین قرار می گیرد.

البته بر اساس پیش بینی ها، امکان بروز مشکل و عدم موفقیت پروژه نسبت به سایر برنامه های SpaceX تا کنون بیشتر است؛ اما کمپانی مذکور پیش از این نیز توانسته حتی در زمان هایی که خود انتظار نداشته، عملیات را با موفقیت به انجام برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابان نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
این شرکت تعمیرچی عالیه، واقعا خدماتشون باورنکردنی بود! کولر گازی پاناسونیک c35kw منو توی هوای گرم علی آباد کتول نجات دادن. تعمیرشون توی خونه ما انجام شده بود و واقعا ازشون راضی بودیم. تعویض قطعات ضروری رو خیلی سریع انجام دادن و با خیال راحت نسبت به عملکرد کولرمون بعد از تعمیر، تعقیب شبانه رو شروع کردیم! چیزی بهتر از این دسته کارهای استثنایی برامون نبود. سپاس فراوان به شرکت تعمیرچی برای خدمات بی نظیر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone