🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42989.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نسل هشتم پردازنده های اینتل نیازمند مادربوردهای جدید هستند

شرکت ازراک (ASRock) که در ساخت مادربوردهای کامپیوتر اسم و رسمی دارد در حساب کاربری توییتر خود رسما اعلام کرد که مادربوردهای قدیمی با سی پی یو های جدید همخوانی نخواهند داشت. به گفته حساب ...

شرکت ازراک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - (ASRock) که در ساخت مادربوردهای کامپیوتر اسم و رسمی دارد در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حساب کاربری توییتر خود رسما اعلام کرد که مادربوردهای قدیمی با سی پی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یو های جدید همخوانی نخواهند داشت.

به گفته حساب کاربری توییتر ازراک، مادربوردهایی که بر اساس چیپست های سری ۲۰۰ اینتل طراحی و تولید شده اند، با پردازنده های نسل هشتم موسوم به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - «کافی لیک» (Coffee Lake) همخوانی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ندارند.

البته نباید این مسئله جای تعجبی هم داشته باشد چرا که سی پی یو های طراحی شده بر اساس فناوری کافی لیک قرار است همزمان با چیپست های مادربورد سری ۳۰۰ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اینتل پیش از پایان سال ۲۰۱۷ ارائه شوند.

اینتل چیپست های مادربورد سری ۱۰۰ را همزمان با ارائه پردازنده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های اسکای لیک و با سوکت LGA 1151 ارائه کرد. این چیپست ها در ۶ گروه مختلف تقسیم شده و برای کاربران در رده های متفاوت به بازار ارائه شدند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

وقتی که اینتل از نسل هفتم پردازنده هایش با نام کیبی لیک در ابتدای سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد، آن ها سری ۲۰۰ را هم ارائه دادند در حالی که سوکت LGA 1151 هم روی آن بود و این بار ۵ گروه مختلف برای نیازهای مختلف بازار در نظر گرفته شد.

در ادامه همین جریان، انتظار می رود که با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کافی لیک، رویه تغییری نکرده و سری ۳۰۰ نیز با تغییراتی اندک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اما همان سوکت پیشین به بازار ارائه شود.

اینتل یک ماه پس از ارائه نسل هفتم پردازنده هایش در ماه ژانویه، تایید کرد که نسل هشتم در دست توسعه و ساخت است و احتمالا در نیمه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوم باید شاهد ارائه آن باشیم.

در حال حاضر، پردازنده ۱۲ هسته ای i9-7920X با نام اسکای لیک-اکس برای عرضه در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده. پس از آن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیز شاهد ارائه پردازنده ۱۴ هسته ای i9-7940X، پردازنده ۱۶ هسته ای i9-7960X و پردازنده ۱۸ هسته ای i9-7980XE در ماه اکتبر هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone