🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42981.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آغاز فروش دوربین ۱۵ هزار دلاری RED در فروشگاه آنلاین اپل

کمپانی RED یکی از مشهورترین تولید کننده های دوربین های حرفه ای در دنیا به حساب می آید و محصولات گران قیمت این شرکت معمولاً در تولید فیلم های مشهور و پرخرج هالیوودی مورد استفاده ...

کمپانی RED یکی از مشهورترین تولید کننده های دوربین های حرفه ای در دنیا به حساب می آید و محصولات گران قیمت این شرکت معمولاً در تولید فیلم های مشهور و پرخرج - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هالیوودی مورد استفاده قرار می گیرند. حال در یک شراکت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عجیب قرار است دوربین نیمه حرفه ای ۱۵ هزار دلاری تازه این شرکت از طریق فروشگاه آنلاین اپل به فروش برسد.

البته قیمت بدنه اصلی دوربین «RED Raven» برابر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با ۶ هزار دلار است، اما پکیج کامل شامل لنز و سایر لوازم جانبی ۱۵ هزار دلار خرج روی دست خریدار خواهد گذاشت. با پرداخت این مبلغ شما صاحب دوربینی خواهید شد که مجهز به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک سنسور Red Dragon با سایزی مابین سنسور کراپ (APS-C) و سه چهارم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - میکرو با رزولوشن ۹.۹ مگاپیکسل است.

این دوربین امکان ثبت تصاویر با رزولوشن 4.5K و نرخ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فریم ۱۲۰ را دارد

به لطف این سخت افزار می توانید با دوربین Raven اقدام به ثبت تصاویر با کیفیت 4.5K در نرخ فریم ۱۲۰ نمایید. به مانند سایر محصولات Red، تصاویر ضبط شده با این دوربین نیز به صورت RAW و با فرمت فشرده Redcode ذخیره خواهند شد.

کیت همراه این دوربین نیز شامل یک کیف سفری مستحکم، یک دستگیره، یک مانیتور لمسی ۴.۷ اینچ، دو حافظه قابل حمل SSD با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت، یک جفت باتری، شارژر و البته لنز Sigma با محدوده فاصله کانونی 13-35 میلی متر و گشادگی دیافراگم F1.8 خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اپل همراه این مجموعه یک نسخه از نرم افزار «Final Cut Pro X»، اپلیکیشن مدیریت دوربین Raven برای سیستم عامل iOS و نرم افزار Workflow را به خریدار هدیه می دهد.

کسانی که می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خواهند قبل از پرداخت مبلغ قابل توجه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۱۵ هزار دلاری نگاهی از نزدیک به دوربین جمع و جور RED بیاندازند می توانند به چند اپل استور منتخب در نقاط مختلف آمریکا مراجعه نمایند.

کمپانی سازنده پیش از این محصول مورد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بحث را در فروشگاه آنلاین اختصاصی خود به نشانی Red.com به فروش می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رساند، اما از این پس امکان خرید Raven تنها از طریق Apple.com وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone