🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42980.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات احتمالی موبایل Honor Note 9 هوآوی

درست یک سال قبل بود که هوآوی فبلت Honor Note 8 را به صورت رسمی روانه بازار نمود، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که به زودی شاهد معرفی نسل بعد این محصول یعنی Note 9 باشیم. متاسفانه ...

درست یک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سال قبل بود که هوآوی فبلت Honor Note - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 8 را به صورت رسمی روانه بازار نمود، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که به زودی شاهد معرفی نسل بعد این محصول یعنی Note 9 باشیم.

متاسفانه کمپانی چینی هیچ برنامه ای برای برگزاری یک رویداد رسمی در چند هفته آینده ندارد، پس امکان آن نیز وجود دارد که آنر فبلت پرچمدار خود را برای نمایشگاه IFA 2017 در اوایل ماه سپتامبر (شهریور ماه) کنار گذاشته باشد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیگذشته از تاریخ رونمایی، تا امروز اطلاعات و تصاویر متعددی از موبایل Honor Note 9 در فضای مجازی منتشر شده است. در تازه ترین این موارد منبعی چینی در وبسایت ویبو مدعی شده به مشخصات سخت افزاری این محصول دست یافته است. بر این اساس نوت 9 به مانند نسل گذشته خود از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی و این بار با حاشیه بسیار ناچیز برخوردار خواهد بود.

ظاهراً این موبایل با چیپست معرفی نشده و کاملاً جدید کایرین ۹۶۵ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و ۶ گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. این مجموعه قدرتمند را یک باتری غول پیکر و رکورد شکن ۴۶۰۰ میلی آمپری همراهی خواهد کرد.

در بخش قابلیت های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تصویر برداری نیز می توان به دوربین دوگانه Honor Note 9 اشاره کرد که این بار متشکل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. شرکت سازنده ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای فبلت قدرتمند خود در نظر گرفته است. فضایی که به واسطه درگاه حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone