🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42985.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و عرضه بیش از 20 میلیون واحد از موبایل های خانواده گلکسی اس 8

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، میزان عرضه دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به اقصی نقاط جهان، از مرز 20 میلیون واحد عبور کرده است. با استناد به آمار به ...

بنابر گزارش تازه منابع کره ای، میزان عرضه دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به اقصی نقاط جهان، از مرز 20 میلیون واحد عبور کرده است. با استناد به آمار به دست آمده از سوی موسسه Strategy Analytics، وب سایت کره ای The Investor می گوید که از زمان رونمایی این دو پرچمدار در تاریخ 21 آوریل، سامسونگ به صورت میانگین، بالغ بر 278 هزار واحد را در هر روز روانه بازار کرده که تا پایان ماه ژوئن 2017، به 19.8 میلیون واحد می رسد.

DJ Koh، مدیر واحد موبایل کمپانی سامسونگ هم اخیراً تایید کرده که همه چیز برای موبایل های هوشمند این کمپانی به خوبی پیش می رود و پرچمداران سال 2017، طی سه ماه نخست عرضه، عملکردی تا 15 درصد بهتر نسبت به پرچمداران سری گلکسی اس 7 در بازه زمانی مشابه از خود به جای گذاشته اند.

اگرچه این آمار و ارقام بسیار تحسین برانگیز به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نظر می رسد، اما شاید بد نباشد که با عینک تردید به آنها نگاه کنیم. حدود یک ماه پیش، خبرگزاری The Investor گزارش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داد فروش مدل های خانواده گلکسی اس 8 روی 9.8 میلیون واحد باقی مانده که 20 درصد از فروش دو ماه نخست گلکسی اس 7 پایین تر به حساب می آید.

بنابراین با دانستن این موضوع که میزان واحدهای عرضه شده به بازار با میزان فروش یک محصول تفاوت دارد و منابع مختلف، گزارش های متفاوتی می دهند، شاید بهتر باشد تا پایان سال جاری میلادی صبر کنیم و سپس با دسترسی به آمار رسمی، به مقایسه میزان فروش پرچمداران امسال و سال گذشته سامسونگ بپردازیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زویا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
عرض ادب احیانا مرکز شما طرفای دانش شاهین دژ تعمیرات کولر گازی ایوولی EVCID-24-MD-1 داره؟
پاسخ: بله در دانش شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone