🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42960.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مهندس منتقد به استخدام زنان در گوگل اخراج شد

به گزارش بلومبرگ مهندس ارشدی که پیشتر با انتشار یک سند ده برگی خواستار توقف استخدام (در راستای ایجاد تنوع جنسیتی) زنان در گوگل شده بود و اعلام کرده بود که مردان به لحاظ بیولوژیکی ...

به گزارش بلومبرگ مهندس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - ارشدی که پیشتر با انتشار یک سند ده برگی خواستار توقف استخدام (در راستای ایجاد تنوع جنسیتی) زنان در گوگل شده بود و اعلام کرده بود که مردان به لحاظ بیولوژیکی گزینه های بهتری برای استخدام در صنعت تکنولوژی هستند، ظاهرا اخراج شده است.

مهندس James Damore با ارسال ایمیلی برای بلومبرگ اعلام کرده که گوگل او را به خاطر «اصرار داشتن بر کلیشه های جنسیتی» اخراج کرده است. گفتی است «بیانیه» Damore که آخر هفته گذشته در گوگل منتشر گردید نخستین بار از طریق نشریه مادربورد در فضای مجازی قرار گرفت و وبسایت Gizmodo نیز به تفصیل به آن پرداخت. از آن زمان به بعد مناقشات زیادی بر سر دیدگاه های این مهندس ایجاد شد و کار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - به جایی رسید که بسیاری در مقام تضعیف تلاش های گوگل و دیگر شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی برای روی کار آوردن زنان برآمدند.

جان کلام Damore این است که تفاوت های بیولوژیکی میان مردان و زنان علت اصلی فاصله جنسیتی میان آنها در گوگل و صنعت عظیم تکنولوژی است. وی همچنین اظهار داشت که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - تلاش ها برای از بین بردن این اختلاف باعث شده که «تنوع - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - بخشیدن بر اندیشه ها» از یاد مسئولان گوگل برود و در نهایت فرهنگی در این شرکت به وجود آمده که تبعیض علیه دیدگاه محافظه کاران را ترویج می کند.

واکنش اولیه گوگل به این بیانیه بسیار ملایم بود. دنیل براون نایب رئیس بخش اپلیکیشن های گوگل در بیانیه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - اولیه خود اعلام کرد دیدگاه های آقای Damore چیزی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیستند که «گوگل یا من تایید، ترویج یا تبلیغ شان کنیم». با این همه براون معتقد بود که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - گوگل در برابر نظرات - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - مخالف بسیار صبورانه عمل می کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران
تصویری از James Damore

این خانم در ادامه بیانیه خود آورده است: ایجاد یک محیط باز و فراگیر از تمامی جنسیت ها تا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - حدودی نیازمند ایجاد فرهنگی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - است که به موجب آن دیدگاه های متفاوت و نظرات سیاسی مخالف از بیان عقاید خود احساس امنیت کنند. در آن زمان مشخص نبود که گوگل قصد دارد چطور به این اتفاق واکنش نشان دهد.

با وجود این صحبت ها اما به تدریج انتقادات علیه Damore شدت گرفتند و کم کم اسم او در فضای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - داخلی گوگل بر سر زبان ها افتاد.

همین مساله باعث شد که ساندار پیچای مدیرعامل این شرکت نامه ای سرگشاده با این مضمون را برای کارکنان شرکت ارسال - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - نماید: «حرف هایی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - که بر زبان می آوریم اهمیت دارند».

در این نامه پیچای اعلام نموده که Damore  قوانین رفتاری شرکت را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - زیر پا گذاشته و «کلیشه های مخرب جنسیتی را در محیط کار» مطرح کرده است تا «مدعی شود گروهی از همکاران ما خصوصیاتی دارند که باعث می شود به لحاظ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - بیولوژیکی برای کاری که انجام می دهند مناسب نباشند و این به نظر ما اهانت آور است».

البته پیچای مشخصا در نامه خود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - از اخراج Damore حرفی نزده اما خود این شخص طی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - مصاحبه ای که با بلومبرگ انجام داده مدعی شده که گوگل نقض قوانین رفتاری شرکت و توجه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - ناخواسته ای که به این بیانیه جلب شده را برای اخراجش کافی دانسته.

جالب است بدانید که اخراج وی غوغایی در فضای مجازی برپا کرده و بسیاری با دفاع از دیدگاه های وی او را قهرمان خطاب می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone