🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44735.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هر آنچه باید در مورد USB نوع C بدانیم

مدت زمان زیادی از نیمکت نشینی پورت های میکرو یو اس بی و معرفی جانشین پر قدرت آن ها یعنی USB نوع C نمی گذرد. با این حال این پورت های تازه وارد دیگر تکنولوژی ...

مدت زمان زیادی از نیمکت نشینی پورت های میکرو یو اس بی و معرفی جانشین پر قدرت آن ها یعنی USB - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوع C نمی گذرد. با این حال این پورت های تازه وارد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دیگر تکنولوژی خیلی گران قیمتی نیستند و از این پس می توان آن ها را روی تلفن های هوشمند میان رده نیز مشاهده کرد.

اما آنچه که USB-C را از تمامی پورت های دیگر متمایز می کند ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی آن است که می خواهیم در ادامه این مقاله بیشتر درباره آن ها صحبت کنیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنچه در پشت پرده کانکتورها وجود دارد

یو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اس بی (Universal Serial Bus) در اصل استانداردی است که به واسطه آن کابل ها، درگاه ها و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تبادل داده های دیجیتالی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعریف می شود. USB ها برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ شناخته شدند که با معرفی آن ها به دنیای تکنولوژی، رابط کامپیوترهای آن زمان دستخوش تغییرات گسترده ای شد.

آخرین نسخه از این دسته رابط ها هم که USB نوع C نام دارد، در سال ۲۰۱۴ توسعه یافت که تغییراتی بنیادی در شخصیت این پورت ها به وجود آورد. در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - واقع USB-C ظاهر متفاوتی نسبت به اجداد خود دارد. ظاهر متقارن و یک دست آن، این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا از هر طرف که می خواهند آن را به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دستگاه خود متصل کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

البته تنها تفاوت USB-C با اجداد خود، به ظاهر و شکل و شمایل آن ختم نمی شود. بلکه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویژگی های اصلی این کانکتور در پشت پرده مشخصات الکترونیکی و سرعت انتقال داده آن پنهان شده است. محل اتصالات USB های نوع A و ‌B تنها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارای ۴ پین بودند. در حالی که هم USB 3.1 و هم نوع USB-C، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به بیست و چهار پین برای اتصال به دستگاه های مختلف مزین شده اند.

البته افزایش تعداد پین ها بی تاثیر نیست. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعداد پین های بیشتر به منزله افزایش سرعت انتقال داده و پشتیبانی از جریان های بالا تر الکتریکی است. به همین دلیل است که هر دو USB 3.1 و USB-C قادر به انتقال داده ها با سرعت بیشتری هستند. علاوه بر این پورت های نوع C نسبت به نسل های گذشته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مقاومت بیشتری نیز برخوردارند.

طبق استانداردهایی که برای این پورت ها تعریف شده، هر درگاه باید قدرت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تحمل بیش از ده هزار بار اتصال یک کانکتور را داشته باشد. این مقدار عدد بسیار بزرگ و قابل اطمینانی است؛ چرا که اگر روزی ۲ بار هم تلفن هوشمند خود را شارژٰ کنید، حداقل ۱۳ سال طول می کشد به چنین عددی نزدیک شوید.

سه ویژگی مهمی که باید در مورد USB-C بدانید

۱) سرعت، سرعت و باز هم سرعت

سرعت را می توان مهمترین ویژگی پورت های نوع C دانست. اما سرعتی که درباره آن صحبت می کنیم مربوط به انتقال داده ها نمی شود؛ بلکه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سرعت شارژ یک تلفن هوشمند در این جا مورد بحث است. با تولد پورت های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوع C شارژ شدن موبایل ها با توان ۱۵ واتی ممکن شد که همین عامل سرعت شارژ یک تلفن هوشمند را نسبت به گذشته تا ۵ برابر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ارتقا می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخشد.

۲) شارژ دو طرفه

شاید جذاب ترین ویژگی USB-C قابلیت شارژ دو طرفه این پورت ها باشد که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در واقع راز آن در ظاهر همسان دو سر کابل این پورت ها پنهان شده است. همانطور که با استفاده از USB-C می توان از یک منبع تغذیه شارژ دریافت کرد، قادر هستید تلفن هوشمند خود را به یک پاور بانک نیز تبدیل کنید و به موبایل دیگری شارژ منتقل نمایید. تنها کافیست هر دو موبایل را با استفاده از یک کابل USB-C به هم متصل کنید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و از طریق دسترسی ها گزینه انتقال شارژ را انتخاب نمایید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

۳) همانند شارژ، فایل نیز انتقال دهید

از جمله ویژگی های جالب - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پورت های نوع C آن است که می توان به وسیله یک کابل هر داده ای را میان دو تلفن هوشمند منتقل کرد. تنها کافیست موبایل تان به پورت نوع C و اندروید مارشملو مجهز باشد تا به وسیله یک کابل شرایط انتقال داده ها مهیا شود. تنها کاری هم که باید انجام دهید آن است که دو موبایل را با استفاده از یک کابل به یکدیگر متصل کنید و از طریق اپ های مدیریت فایل ها مراحل انتقال داده را از یک تلفن هوشمند به دیگری آغاز نمایید.

چه تفاوتی میان سرعت شارژ USB-C و میکرو یو اس بی ها وجود دارد؟

بسیاری از موبایل های اندرویدی امروزی هنوز از میکرو USB ها برای اتصال به شارژرها استفاده می کنند. با این حال امروز سرعت شارژ شدن یک موبایل، تبدیل به امر بسیار مهمی شده است. اما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کانکتورهای میکرو USB تنها از ۵ ولت و تقریبا ۲ آمپر برای شارژ تلفن هوشمند شما استفاده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می کنند.

البته در بازار تکنولوژی هایی مانند Qualcomm Quick Charge ،Oppo Vooc و Samsung Adaptive Fast Charge وجود دارد که می توان به واسطه آن ها کمی سرعت شارژ تلفن های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هوشمندی که از درگاه میکرو USB بهره می برند را ارتقا بخشید. اما همین محصولات هم یک مشکل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بزرگ دارند.

تمامی این محصولات برای استفاده برندهای خاصی توسعه یافته اند که همین عامل دسترسی کاربران دیگر را به چنین امکاناتی محدود می سازد. اما در طرف دیگر این معادله، USB-C - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار دارد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که بر عکس میکرو USB ها ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی را برای کاربران اندروید به همراه می آورد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به وسیله پورت های نوع C، کاربران می توانند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا حد اکثر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به ۱۰۰ وات انرژی برای شارژ کردن دستگاه های خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، استانداردها هستند که میزان قدرت و سرعت شارژ را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در ارتباط با پورت های نوع C کنترل می کنند. در کنار این موضوع، حق امتیاز استفاده از این تکنولوژی آزاد است و همه کاربران می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توانند در شرایطی یکسان از مزایای USB-C بهره ببرند.

USB-C قادر به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انتقال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سیگنال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های HDMI و صدا نیز هست

شاید نکته جالب در مورد USB-C آن است که می توان آن را تقریبا جایگزین هر کابلی کرد. USB-C حالا قادر است که جایگزین کابل هایی مانند VGA، DVI یا HDMI شود و به جای آن ها فعالیت کند. همچنین این روزها با حذف جک هدفون از برخی تلفن های هوشمند، بحث پیدا کردن جایگزینی مناسب برای آن ها نیز بسیار داغ شده است. از آنجایی هم که پورت های نوع C قادر به تبدیل سیگنال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های صوتی هستند، می توان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از آن ها به عنوان جایگزینی مناسب برای جک های هدفون سخن به میان آورد.

- تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone