🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22854.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ایران: متعهد به ارائه جدیدترین محصولات و فناوری‌ها هستیم

پس از حواشی بسیار در خصوص پایان فعالیت سامسونگ و ال جی در بازار لوازم خانگی ایران، حالا سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام می‌کند که متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین ...

پس از حواشی بسیار در خصوص پایان فعالیت سامسونگ و ال جی در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - بازار لوازم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - خانگی ایران، حالا سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام می‌کند که متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - جدیدترین محصولات و فناوری‌هایش است.

دفتر سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که برای دیجیاتو ارسال کرده می‌گوید:

«شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قائل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.»

سامسونگ می‌گوید سیاست این شرکت، مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - در سال‌های اخیر و با وجود تمای تحولات تغییر نکرده است: «در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - در آینده نخواهند داشت.»

برداشته شدن تابلوهای سامسونگ و ال‌جی در روزهای اخیر از فروشگاه‌های معتبر تهران، باعث شده این مسئله را به وجود آورده بود که این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر آمل استان مازندران - دو شرکت در حال ترک ایران هستند. با این حال اکنون سامسونگ رسماً اعلام موضع خود را انجام داده است. دیجیاتو در بررسی‌های بیشتر خود با مدیر بازاریابی شرکت ال‌جی، رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی و مدیر روابط عمومی گروه سام گفتگو کرده است که می‌توانید آن مقاله را مطالعه کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone