🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22849.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی iQOO 3 5G در بنچمارک انتوتو

امروز صبح اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه لنوو به زودی از گوشی گیمینگ خود رونمایی می‌کند که در بنچمارک انتوتو رکورد ۶۰۰ هزار را خواهد زد. در راستا همین رکوردزدن‌های بنچمارک انتوتو، اسکرین شاتی ...

امروز صبح اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه لنوو به زودی از گوشی گیمینگ خود رونمایی می‌کند که در بنچمارک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - انتوتو رکورد ۶۰۰ هزار را خواهد زد. در راستا همین رکوردزدن‌های بنچمارک انتوتو، اسکرین شاتی از نتایج بنچمارک گوشی iQOO - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - 3 5G منتشر شده تا این لحظه رکورد قوی‌ترین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است.

امتیاز به دست آمده توسط گوشی iQOO 3 5G در اپ بنچمارک انتوتو، برابر با عدد ۵۹۷۵۸۳ بوده که تاکنون سابقه نداشته گوشی هوشمندی چنین امتیازی کسب کند. البته مشخصات قهرمان جدید بنچمارک انتوتو، به خوبی علت کسب این امتیاز را توضیح می‌دهد.

این گوشی مطابق دیگر پرچمداران، از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. البته لازم به ذکر است که می‌توان بر اساس پوسترهای تبلیغاتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - این گوشی عنوان کرد رم این گوشی از نوع DDR5 خواهد بود. همچنین حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت گوشی iQOO 3 5G از نوع UFS 3.1 بوده که سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارد. با توجه به مشخصات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - این گوشی، می‌توان انتشار داشت که سامسونگ گلکسی S20 اولترا، با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - ۱۶ گیگابایت رم DDR5، حدود ۱۰ الی ۱۵ هزار امتیاز بیشتر از گوشی IQOO 3 iQOO 3 5G کسب کند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران

از دیگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - مشخصات گوشی iQOO 3 5G می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - قابلیت شارژ بسیار سریع ۵۵ واتی اشاره کرد که در مدت ۱۵ دقیقه، ۵۰ درصد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - ظرفیت باتری این گوشی را شارژ می‌کند. این گوشی از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند تا همین ابتدا شمشیر خود را از رو بسته و به رقبا نشان دهد که به این سادگی میدان را خالی نخواهد کرد.

اطلاعاتی در رابطه با دوربین‌های این گوشی در دسترس نیست ولی با توجه به تیزر تبلیغاتی این گوشی، وجود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نور استان مازندران - ۴ دوربین در آن تایید شده که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها ۴۸ مگاپیکسلی باشد. گوشی iQOO 3 5G، تقریبا ۹ روز دیگر در هند معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone