🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22848.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تست سقوط گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر [تماشا کنید]

سامسونگ و موتورولا به فاصله کمی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ و ریزر رونمایی کردند که از ساختار نسبتا مشابهی بهره می برند. هدف هردو شرکت تسهیل حمل موبایل و تا حدی زنده ...

سامسونگ و موتورولا به فاصله کمی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ و ریزر رونمایی کردند که از ساختار نسبتا مشابهی بهره می برند. هدف هردو شرکت تسهیل حمل موبایل و تا حدی زنده کردن نوستالژی گوشی های تاشو است که زمانی طرفداران خاص را خود را داشتند.

احیای این نوستالژی البته هزینه بسیار بالایی در پی داشته و خرید گلکسی زد فلیپ و ریزر به ترتیب حدود ۱۴۰۰ و ۱۵۰۰ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - دلار برایتان تمام خواهد شد. با توجه به قیمت بالای این گوشی ها سوالی که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - ذهن مخاطبان را درگیر کرده این است که این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - گوشی ها تا چه حد در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - برابر سقوط از ارتفاع و ضربه مقاومت دارند.

کانال یوتیوبی EverythingApplePro ویدیویی از تست سقوط - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - گلکسی زد فلیپ و ریزر منتشر کرده که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - در آن هر دو گوشی از ارتفاع های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - مختلف و از زوایای متفاوت رها می شوند. همانطور که در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - ویدیو می بینید در اولین و دومین تست که گوشی ها از سمت لبه و پنل پشتی پرت می شوند، صدمه خاصی به آنها وارد نمی شود اما در تست های بعدی و با سقوط از سمت پنل جلو و در حالت باز مقاومتشان در هم می کشند.

در تست دیگری که روی این گوشی ها صورت گرفته مقاومتشان به مراتب کمتر است و با سقوط از ارتفاع نه چندان زیاد ترک ها روی بدنه هر دو نمایان می شود. از آنجا که جنس بدنه ریزر پلاستیکی است نسبت به گلکسی زد فلیپ شیشه ای نسبتا مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

هرچند بدنه به راحتی در برابر ضربه تسلیم می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - شود اما نمایشگر تاشوی گوشی استحکام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - خوبی از خود نشان داده و کماکان به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - فرمان های لمسی واکنش نشان می دهد. با این حال مشکل اینجاست که موتورولا ریزر برخلاف گلکسی زد فلیپ تعمیرپذیری بسیار پایینی دارد و معلوم نیست تعمیر آنها چقدر روی دست کاربران هزینه می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone