🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22852.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دستبند سکوت؛ ابزار ضد جاسوسی که تمام میکروفون ها را از کار می‌اندازد

اسپیکرهای هوشمند و دیگر دستگاه های مجهز به میکروفون گاهی اوقات تبدیل به دستگاه های جاسوسی می شوند اما محققان ترفند جالبی برای جلوگیری از این مساله پیدا کرده اند. محققان دانشگاه شیکاگو دستبندی عجیب ...

اسپیکرهای هوشمند و دیگر دستگاه های مجهز به میکروفون گاهی اوقات تبدیل به دستگاه های جاسوسی می شوند اما محققان ترفند جالبی برای جلوگیری از این مساله پیدا کرده اند.

محققان دانشگاه شیکاگو دستبندی عجیب طراحی کرده اند که با استفاده از امواج فراصوتی ۲۴ اسپیکر قادر به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - مختل کردن عملکرد میکروفون ها در جهات مختلف است. این گجت برای انتشار نویز فراصوتی در محدوده شنیداری و تخریب اصوات ضبط شده از خواص غیر خطی در آمپلی فایر داخلی بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل

طراحی دستبند چندان دلچسب نیست و در صورت به دست داشتن آن نگاه ها به سمت شما برمی گردد. هدف محققان از طراحی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - گجت به صورت دستبند این بوده که با هر حرکت فرد نقاط کور هم پوشش داده شده و سیگنال ها در تمامی جهات تخریب شوند. در نتیجه کارایی این دستبند از ایستگاه های ثابت بهتر بوده و حتی میکروفون های مخفی شده را هم بلا استفاده می سازد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - لوپز، طراح دستبند هدف خود از تولید این دستگاه ها را کمک به شهروندان در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - حفظ حریم خصوصی عنوان کرده اند:

این روزها ضبط صدا آسان است اما این دستبند راهکاری دفاعی مفیدی در مقابل آنهاست. هر وقت چیز محرمانه ای برای گفتن داشتید، کافی است آنرا روشن کنید.

طراحان دستبند در گفتگو با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - نیویورک تایمز مدعی شده اند که سرمایه گذاران به تولید انبوه و تجاری سازی محصول تمایل نشان داده اند. به گفته آنها هزینه تولید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - هر دستبند تخریب سیگنال حدود ۲۰ دلار تمام خواهد شد که به نظر برای کسانی که از جاسوسی هراس دارند چندان زیاد به نظر نمی رسد.

هرچند دستبند تخریب سیگنال به عدم افشای داده های محرمانه در جلسات تجاری کمک می کند اما استفاده از آن چالش های اخلاقی را هم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - در پی دارد؛ برای مثال پوشیدن آن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نمین استان اردبیل - در مکان های عمومی می تواند روی کارایی موبایل و دیگر دستگاه های مجهز به میکروفون تاثیر منفی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone