🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22850.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت کروم واقعیت افزوده را به مرورگر می‌آورد

گوگل در نسخه بعدی مرورگر کروم تعدادی از فناوری های پیشرفته وب را در دسترس بسیاری از کاربران قرار می دهد. غول اینترنتی بتای کروم ۸۱ را برای سیستم عامل های اندروید، لینوکس، مک و ...

گوگل در نسخه بعدی مرورگر کروم تعدادی از فناوری های پیشرفته وب را در دسترس بسیاری از کاربران قرار می دهد.

غول اینترنتی بتای کروم ۸۱ را برای سیستم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - عامل های اندروید، لینوکس، مک و ویندوز منتشر کرده که پشتیبانی WebXR را برای واقعیت افزوده مبتنی بر مرورگر فراهم می سازد.

WebXR پلتفرمی برای ارائه تجربیات بهینه واقعیت افزوده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - و مجازی در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - مرورگر است و ارائه آن کار توسعه دهندگان برای پیاده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - سازی ایده های AR در پلتفرم های مختلف را بسیار راحت کرده و آنها را از باز طراحی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - اپ ها راحت می کند. فریمورک پایه این قابلیت از قبل هم وجود داشت اما برای فعال سازی ان باید flagها فعال می شدند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس

گوگل تلاش زیادی را در راستای پر کردن فاصله بین اپ های نیتیو و مبتنی وب انجام داده که بخشی از آن به فراهم کردن امکان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - دسترسی این اپ ها به سخت افزارهایی مربوط می شود که اپ‌های عادی از آنها بهره - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - می برند. وب بلوتوث گام بزرگی در این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - راستا بود و حالا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - نوبت به NFC - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - رسیده است.

در بتای جدید کروم به اپ های مبتنی بر وب امکان خواندن تگ های NFC داده شده. به لطف این قابلیت کاربر می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - تواند بدون نیاز به نرم افزارهای خاص تگ های هوشمند را اسکن کرده و اطلاعات ذخیره شده در آنها دریافت کند. همچنین می توان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - از مرورگر  به عنوان کارت هوشمند یا برای پرداخت هوشمند از طریق NFC استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کروم ۸۱ ارتقای امنیت است. در این نسخه پشتیبانی از پروتکل های TLS 1.0 و 1.1 که در ورژن ۷۲ منسوخ شده بود، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - به صورت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نی ریز استان فارس - کامل حذف می شود. بنابراین سایت هایی که هنوز از فرمت های قبلی استفاده می کنند برای اینکه برچسب غیر ایمن دریافت نکنند باید به فناوری های جدیدتر و ترجیحا TLS 1.3 به منظور ایمن سازی ترافیک HTTPS روی بیاورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه رخسار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر روستای تل مهتابی نی ریز تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای تل مهتابی شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone