🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22851.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سرنوشت شکایت‌هایی که به اسنپ می‌رسد

حکایت گزارش‌هایی که درباره سفرهای اینترنتی منتشر می‌شود حالا دیگر قصه طول‌ودرازی دارد. قبل‌ترها که خبری از سیستم‌های پاسخگو نبود و مشتریان شکایت‌شان را تنها در مهمانی‌های شبانه فریاد می‌زدند، جز جمع‌های خانوادگی اساسا کسی ...

آنطور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید، این سامانه با پشتیبانی ۲۴ساعته هم در بخش تماس‌های تلفنی و هم در رسانه‌های اجتماعی همواره آماده جواب‌گویی به مشتریانش است. از طرفی با توجه به این‌که اسنپ یک - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پلتفرم برقراری ارتباط بین راننده و مسافر است، هر مشکلی که - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در سفر پیش بیاید باید از سمت هر دو کاربر بررسی شود. در این میان عده‌ای از مسافران بعد از اعلام اعتراض به تیم پشتیبانی، خودشان به قاضی می‌روند و معتقدند این شکایت‌ها اساسا راه به جایی نمی‌برد و ظاهری است. اما روند بررسی شکایات مسافران در پشتیبانی اسنپ به چه صورت است و سرنوشت هر شکایتی به کجا می‌رسد؟

یک کُد و هزار قصه نانوشته

در سامانه اسنپ، هر سفری که در آن مسافر از مبدا به مقصد می‌رسد، یک شناسه مشخص به نام «کُد سفر» دارد که کل مشخصات سفر از جمله زمان شروع، مدت زمان سفر، مسیر، مشخصات راننده را در برمی‌گیرد. تیم پشتیبانی با استفاده از - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این کُد می‌تواند به تمام اطلاعات لازم درباره سفر دست پیدا کنند.

بنابراین زمانی‌که مسافری برای بازگویی شکایت خود با تیم پشتیبانی تماس می‌گیرد یا حتی اعتراض خود را در یکی - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌کند، کارشناسان مربوطه در قدم اول - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از او کُد سفر می‌‌گیرند. بعد از شنیدن قصه مسافر و راننده و بررسی اطلاعات مربوط به سفر تلاش می‌کنند موضوع را به بهترین شکل ممکن حل کنند. در این میان گاهی تقصیر بیشتری متوجه مسافر است و گاهی هم راننده وزن سنگین‌تری در پیش آمدن ماجرا دارد که بعد از بررسی‌‌ از سوی تیم پشتیبانی، واکنش لازم نشان داده می‌شود.

بهای سنگین غیرفعالی دائم

سفرهای اسنپی همه امتیاز دارند. مسافرانی که برای ترددهای خود از سامانه اسنپ استفاده می‌کنند می‌توانند با امتیازدهی به سفر خود درباره چند و چون کیفیت سفرشان اظهارنظر کنند. اگر مجموع امتیاز راننده در ۱۰۰سفر آخر کمتر از ۴.۳ شود، راننده به صورت خودکار غیرفعال می‌شود. پایین بودن امتیاز می‌تواند به - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هر دلیلی مانند روشن نکردن کولر، رفتار نامناسب، درخواست مبلغ اضافی، نقض حریم شخصی و غیره صورت بگیرد.

اسنپ می‌گوید هر شکایتی که به تیم پشتیبانی اسنپ ارجاع داده می‌شود، بسته به نوع خطایی که صورت گرفته و شدت آن واکنش متفاوتی به همراه دارد. در مواردی که حاد نیست، ابتدا به راننده تذکر داده می‌شود و سپس با ارسال پیامکی از او دعوت می‌شود که برای آموزش مجدد به واحد پشتیبانی مراجعه کند. اگر راننده در مدت تعیین شده در کلاس‌های آموزشی حاضر شود، به او فرصت دوباره‌ای داده می‌شود. در این فرصت یک‌ماهه راننده باید تلاش کند نظر مسافران را جلب کند و امتیازش را از عدد ۴.۳ افزایش دهد. در غیر این‌صورت برای همیشه غیرفعال می‌شود.

در مورد گزارش‌های حاد هم - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که تکلیف راننده روشن است؛ به محض این‌که تیم پشتیبانی هر گونه گزارش حادی از سفر دریافت کند راننده برای همیشه غیرفعال می‌شود. آن‌طور که واحد پشتیبانی اسنپ اعلام می‌کند، هر ماه به طور متوسط هزار راننده در سامانه اسنپ به صورت موقت و ۴۰۰راننده برای همیشه غیرفعال - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌شوند و هیچ‌وقت فرصت همکاری دوباره با این سامانه را نخواهند داشت؛ این یعنی کارشناسان پشتیبانی تمامی گزارش‌هایی - تعمیرات کولر گازی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که به هر نحوی از سوی مسافران مخابره می‌شود را با دقت بررسی می‌کنند و در موردشان تصمیم می‌گیرند... یعنی صدای مسافران شنیده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی افزا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** کولر گازی تی سی ال TAC-24CHSA شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر مهربان نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با عرض سلام و احترام، مشکلات رایج کولر گازی تراست TMFS-50H شامل عدم سرد کردن هوا، نارسایی جریان هوا و صدای بلند در حین کارکرد می باشد.

جهت تعمیر این نوع از کولر گازی، توصیه می شود که ابتدا به یک فنی مجرب و متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا با توجه به نوع مشکل وضعیت دستگاه را بررسی کند. در صورتی که مشکل با سیستم یخ زدگی یا انسداد خطوط گردیده است، این مشکل با تمیز کردن کانال ها و خطوط هوایی مربوطه حل خواهد شد.
در صورتی که مشکل با دماسنج یا سنسور دما گیری گرفتار شده باشد، باید قطعات معیوب را تعویض کرده و کالیبراسیون دوباره آنها را انجام داده تا کولر گازی به صورت مطلوب کار کند.

در منطقه روستای قلعه جوق شهر سراب نیز تعدادی تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیر کولر گازی فعالیت دارند که می توانید با مراجعه به آنها به راهنمایی و پشتیبانی دستگاه خود دست یابید.

با تشکر از توجه شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone