🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41223.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چرا برخی از خریداران آیفون 10 عمداً موبایل خود را می شکنند؟

آیفون 10 اپل بالاخره به دست مشتریان رسید و برخی از این خریداران درست پس از دریافت موبایل 1000 دلاری خود، آن را تحت عناوینی مانند «تست سقوط» به زمین کوبیدند. [digipullqoute place="right"]جذب مخاطب و ...

آیفون 10 اپل بالاخره به دست مشتریان رسید و برخی از این خریداران درست پس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از دریافت موبایل 1000 دلاری خود، آن را تحت عناوینی مانند «تست سقوط» به زمین کوبیدند.

جذب مخاطب و بالا بردن آمار بازدید از کانال، انگیزه این کاربران بوده است

البته کاربران بسیاری در یوتوب حضور دارند که معمولاً پرچمداران تازه وارد را مورد آزمایشات مختلف قرار داده و تست های متنوعی از جمله تست سقوط را روی آنها انجام می دهند. اما به نظر می رسد آمار بالای بازدید از کانال های مورد بحث باعث شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برخی خریداران با هدف جذب مخاطب، اقدام به انجام تست سقوط روی آیفون 10 پرطرفدار کنند.

در یکی از این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویدیو ها (که مشاهده می کنید) یکی از خریداران آیفون جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل خود را از بالای سر رها کرده و روی سطح سخت زمین می اندازد. جالب اینجاست که او به این میزان رضایت نداده و چند بار دیگر و بدون هیچگونه اندازه گیری، آیفون 10 را به هوا پرتاب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می کند. در نهایت پنل پشتی آیفون 10 کاملاً خرد شده و کاربر مذکور مدار مربوط به شارژ وایرلس را از آن جدا می کند.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارشات موجود، شیشه های بدنه آیفون - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - (مانند هر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شیشه دیگری) - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در مقابل ضربات سخت شکننده هستند و انجام چنین تست های غیر استانداردی آن هم توسط کاربران غیر حرفه ای، دلیلی جز افزایش بازدید از کانال (یا هر رسانه دیگری) ندارد.

گفتنی است با وجود - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خرد کردن های عمدی آیفون 10، گزارش هایی هم مبنی بر سقوط غیر عمدی این تلفن از دست کاربران و شکستن پنل های شیشه ای وجود - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داشته که در ادامه چند مورد از آنها را مشاهده می کنید:

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اپل احتمال بروز سوختگی پیکسل ها در نمایشگر آیفون 10 را طبیعی می داند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone