🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41219.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

جدول زمانی انتشار رابط کاربری MIUI 9 شیائومی

یکی از شرکت های چینی فعال در زمینه تکنولوژی که در سال های اخیر بازار خود را در ایران توسعه داده، شیائومی است. علی رغم عدم وجود آمار مشخصی از میزان فروش محصولات این کمپانی ...

یکی از شرکت های چینی فعال در زمینه تکنولوژی که در سال های اخیر بازار خود را در ایران توسعه داده، شیائومی است. علی رغم عدم وجود آمار مشخصی از میزان فروش محصولات این کمپانی در کشور، با بررسی فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی می توان به گستردگی و تنوع بالای اسمارت فون های آن در ایران پی برد.

اگر شما هم از کاربران موبایل های این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکت هست بد نیست بدانید که شیائومی قرار است بر اساس یک جدول زمانی که از روز جمعه آغاز شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واسط کاربری «MIUI 9» را در دسترس کاربران قرار دهد.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربیگفتنی است اغلب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تولیدکنندگان پس از دریافت اندروید خام از گوگل، اصلاحات ظاهری و نرم افزاری خاصی را روی آن اعمال کرده و با نام جدیدی آن را در اختیار کاربران قرار می دهند. در این میان کمپانی های هواوی، شیائومی و اچ تی سی به ترتیب رام های خود را با نام «MIUI» ،«EMUI» و «Sense» توسعه می دهند.

بر اساس جدول زمانی شیائومی انتشار این بروزرسانی در سه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فاز انجام شده و تا پایان فصل جاری به اتمام می رسد:

از  12 آبان:

Xiaomi Redmi Note 4, Note 4 Global Edition, Mi Max 2, Mi MIX 2

از هفته آینده:

Redmi Y1, Redmi Y1 Lite, Redmi 4, Mi 5, Mi Max

از اواسط آذر:

Redmi Note 4X, Mi Note 3, Mi 6, Redmi Note 5A, Redmi 4X, Redmi Y1s, Mi MIX, Mi Note - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 2, Mi 5s, Mi 5s Plus, Mi Max Prime, Redmi Note 3, Redmi 3, Redmi 3S, Redmi 4a, Mi Note, Mi 4i, Redmi 2, Redmi 2 Prime, Redmi Note 4G Prime, Redmi Note 2, Mi 4, Mi 3, Redmi Note 4G, Mi 2.

ورژن جدید رام اندروید شیائومی، که روی اسمارت فون ها و تبلت های این کمپانی به اجرا در می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آید بر مبنای اندروید 7.0 نوقا توسعه یافته است. از مهم ترین ویژگی های این رابط می توان به قابلیت جست و جو در تصاویر، دستیار مجازی و لانچر اپلیکیشن هوشمند اشاره کرد.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربیاین لانچر هوشمند با توجه به محتوای موجود روی صفحه، نرم افزار مربوطی که بتواند به کاربر کمک کند را اجرا می کند. به عنوان مثال اگر در یکی از پیامک های خود به مکان خاصی اشاره کنید، تلفن هوشمند مشخصات و قیمت این اتومبیل را در مرورگر پیدا کرده و نمایش می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهد.

این کمپانی چینی بر خلاف شرکت هایی از قبیل سامسونگ و الجی، بروزرسانی های اندروید را برای مدل های میان رده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و اقتصادی سریعتر منتشر می کند، با این حال برخی از قابلیت های MIUI 9 فعلا فقط در چین در دسترس هستند اما در آینده کاربران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دیگر کشورها نیز می توانند از آنها بهره ببرند.

- تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone