🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41217.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سونی فرایند به روز رسانی موبایل های اندرویدی خود را تشریح کرد

سونی از اولین شرکت هایی بود که به روز رسانی اندروید 8 را برای یکی از پرچمداران خود، اکسپریا XZ پریمیوم ارائه داد. حالا این شرکت در پاسخ به هیجان کاربرانش برای دریافت جدیدترین نسخه ...

سونی از اولین شرکت هایی بود که به روز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رسانی اندروید 8 را برای یکی از پرچمداران خود، اکسپریا XZ پریمیوم ارائه داد. حالا این شرکت در پاسخ به هیجان کاربرانش برای دریافت جدیدترین نسخه اندروید، اطلاعاتی را به منظور تشریح فرایندهای تولید به روز رسانی منتشر کرده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

بر اساس این اطلاعات، تولید و ارائه به روز رسانی ها شامل دو فاز کلی می شود که هر یک مراحل خاص خود را دارند و در ادامه به آنها می پردازیم:

فاز اول، تولید:

مرحله 1، استفاده از کیت توسعه پلتفرم: چند هفته پیش از اینکه گوگل به طور رسمی نسخه ای از اندروید را عرضه کند، کیت توسعه پلتفرم را در اختیار شرکت های سازنده قرار - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می دهد. این کیت شامل مجموعه ای از کد های منبع است که برای سازنده امکان توسعه، بهینه سازی و تست نسخه جدید اندروید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را فراهم می آورد.

مرحله 2، ساخت زیربنا: هنگامی که اولین نسخه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از به روز رسانی جدید توسط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گوگل به طور رسمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عرضه می شود، سازنده باید آن را در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گجت های خود آزمایش کند.

مرحله 3، لایه انتزاعی سخت افزاری (HAL): در این مرحله تمام چیپست های موجود برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کار با نسخه جدید اندروید آزمایش می شوند.

مرحله 4، پیاده سازی اولیه: قابلیت های پایه دیوایس ها از جمله تماس تلفنی، پیام رسانی و اتصال به اینترنت توسط مهندسان پیاده سازی می شوند.

مرحله 5، آزمایش های مختص سونی: سونی قابلیت های مختص خود، از جمله - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری مخصوصش را به نسخه جدید اضافه می نماید و همچنین برخی قابلیت های دیگر از جمله قفل صفحه، بخش تماس ها، موزیک، آلبوم ها، ایمیل، Smart Stamina و ... را  نیز اضافه کرده و بهبود می دهد.

مرحله 6، آزمایش: حالا سونی آماده است که نسخه جدید اندروید را در اختیار کاربران قرار دهد. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسخه برای کارکرد روزانه قابل استفاده بوده، ولی ممکن است برخی مشکلات در زمینه پایداری یا عدم کارکرد برخی قابلیت ها داشته باشد. بازخوردهایی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که از این مرحله آزمایش به سونی داده می شوند کمک می کنند که مشکلات شناسایی و رفع شوند.

مرحله 7، آزمایش های بیشتر: این مرحله که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به طور همزمان با مرحله قبلی انجام می شود، ولی بیشتر بر پایداری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و مصرف بهینه انرژی تمرکز دارد.

فاز دوم، دریافت مجوزها و تأییدیه ها:

مرحله 8، اطمینان از حفظ استاندارها: در این مرحله بسیار مهم، از هماهنگی و کیفیت کارکرد بخش های مختلفی از جمله وایفای و بلوتوث، در تمامی دیوایس ها اطمینان حاصل می شود.

مرحله 9، همکاری با اپراتور: برخی از اپراتورهایی که گجت های سونی را عرضه می کنند، درخواست تولید نسخه های خاصی از نرم افزار را دارند. این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسخه ها با همکاری اپراتور آزمایش شده و در نهایت پس از کارکرد بدون مشکل تمامی قابلیت ها، اپراتور ها تأییدیه های مورد نیاز را برای سونی صادر می کنند.

مرحله 10، عرضه: نسخه نهایی برای کاربران سونی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ارسال می شود.

مرحله 11، مرحله پایانی: سونی شبکه های اجتماعی و انجمن های اینترنتی خود را به منظور پیگیری بازخوردهای کاربران بررسی می کند. این پیگیری ها موجب می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شود تا قبل از عرضه به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روز رسانی نسخه بعدی اندروید، سونی بتواند به روز رسانی های بعدی فرم وِر را ارائه دهد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
برای مشاهده اینفوگرافیک در سایز بزرگ، روی آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کلیک کنید.

لازم به ذکر است که اطلاعات - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منتشر شده توسط سونی به زمان ارائه آخرین نسخه اندروید برای موبایل ها و تبلت های سونی اشاره نمی کند، ولی اطلاعات جامعی در خصوص مراحل مورد نیاز برای تولید آپدیت ها را در اختیارمان قرار می دهد که به واسطه آن در میابیم که چرا معمولاً این پروسه طولانی تر از حد انتظار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone