تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13359.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رئیس رگولاتوری: 5G یک اکوسیستم جدید ارتباطی است نه ادامه شبکه‌های همراه و ثابت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد 5G ادامه شبکه‌های تلفن همراه و ثابت نیست بلکه اکوسیستم جدیدی است که قرار است فضای ارتباطی دنیا را عوض کند. «حسین فلاح جوشقانی» در نشست ...

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - رادیویی تاکید کرد 5G ادامه شبکه‌های تلفن همراه و ثابت نیست بلکه اکوسیستم جدیدی است که قرار است فضای ارتباطی دنیا را عوض کند.

«حسین فلاح جوشقانی» در نشست 5G و بن‌بست توسعه زیرساخت‌های ثابت در دومین روز از نمایشگاه اینترنت اشیاء با تاکید بر اینکه نباید 5G را ادامه راه شبکه‌های تلفن همراه و ثابت دانست تاکید کرد که فناوری نسل پنجم بر اصل تعامل، تعادل و همکاری هم در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - حوزه‌های رقابتی و هم در حوزه‌های سیاست‌گذاری تاکید دارد. به باور جوشقانی برای توسعه فناوری 5G رقبا باید بتوانند با هم تعامل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - کرده، سرمایه‌گذاری مشترک کنند و از زیرساخت مشترک استفاده کنند.

به گفته او، برای توسعه نسل پنجم فناوری‌های تلفن همراه، اصل کار این است شرکت‌ها با تکنولوژی‌های موجود و آینده به صورت مقرون به صرفه سرمایه‌گذاری کرده و توسعه دهند: «در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - حوزه ارتباطات ثابت ADSL نهایت توسعه سرعت کمتر از ۲۰ مگ است که قابل رقابت با FWA نیست و مردم هم از کیفیت خدمات بسیار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - ناراضی هستند.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه در ایران و در حوزه ارتباطات ثابت وضعیت مناسبی نداریم و در فناوری 5G هم فقط بحث - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - مهاجرت از نسل دوم و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - سوم به نسل پنجم نیست، تصریح کرد: «در 5G بر همگرایی ارتباطات ثابت و موبایل تاکید شده است و باید توسعه‌یافتگی متوازن در هر دو حوزه اتفاق بیفتد.»

معاون وزیر ارتباطات گفت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - که پهن باند یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - اصل مهم در توسعه کشور و مطالبه مردم است و می‌توان از آن درآمدزایی داشت: ‌«اینکه می‌گویند سرمایه‌گذاری در حوزه ثابت مقرون به صرفه نیست، اینطور نیست و بازگشت سرمایه سریعی هم دارد.»

او درخصوص تصویب تعرفه‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - خدمات ارتباطی در کمیسیون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - تنظیم مقررات ارتباطات نیز گفت: «نه در حوزه FWA و نه در حوزه‌های جدید تعرفه‌گذاری صورت نمی‌گیرد. آنچه در بازار کنترل می‌کنیم مربوط به اپراتورهای غالب است که اگر رها کنیم به مردم ظلم می‌شود که در این مورد هم تعرفه‌ها سقف و کف دارند. در بحث تعرفه، صرفا بحث دستوری بودن آن نیست بلکه باید امکان پرداخت آنها از ظرف مردم هم فراهم باشد که براساس سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی هزینه‌های ICT نباید در سبد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - خانوار بیش از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - دو درصد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - باشد.»

او با اشاره به اینکه سیاست رگولاتوری کاهش تعرفه‌هاست، تاکید کرد که تعرفه پهنای باند هم به همین دلیل در هفته‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - اخیر کاهش داشته است: «در همین راستا امسال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - تعرفه پهنای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - باند را 25 درصد کاهش دادیم که به هزینه‌های اپراتورها کمک کنیم و از آنجایی که شرکت مخابرات ایران بابت پایین بودن تعرفه‌ها گلایه دارد، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - برای بررسی تعرفه‌های آنها اعلام آمادگی کرده‌ایم و دو هفته پیش پیشنهادات تعرفه‌ای مخابرات را دریافت کردیم.»

گفتنیست در مورد ارزان شدن تعرفه پهنای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بیجار استان کردستان - باند و چرایی عدم تاثیر آن روی قیمت اینترنت برای کاربر نهایی می‌توانید این گزارش را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone