تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20526.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی واچ ۳ پیش از رونمایی [تماشا کنید]

سامسونگ هفته آینده در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و حالا ویدیویی از جعبه گشایی گلکسی واچ ۳ منتشر شده است. دیروز سامسونگ تیزر رسمی رویداد آنپکد خود را منتشر کرد که ...

سامسونگ هفته آینده در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - حالا ویدیویی از جعبه گشایی گلکسی واچ ۳ منتشر شده است.

دیروز سامسونگ تیزر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - رسمی رویداد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - آنپکد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - خود را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - منتشر کرد که خبر از معرفی ۵ محصول می‌داد، البته در گذشته این شرکت کره‌ای چنین موضوعی را اعلام کرده بود. علاوه بر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - این تیزر، یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - ویدیو از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ نیز فاش شده بود، با این حال امروز ویدیو جدیدی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - از این دستگاه منتشر شده که جعبه گشایی آن را نمایش می‌دهد.

ساعت هوشمند در این ویدیو برنزی رنگ و مدل ۴۱ میلی‌متری آن است. در این ویدیو اسمارت واچ سامسونگ با دیگر محصولات مطرح مانند اپل واچ سری ۴، سامسونگ گلکسی S3 Frontier Edition و اپل واچ اصلی مقایسه شده است.

گلکسی واچ ۳ دارای بند چرمی است، اما نمی‌دانیم سامسونگ برای آن از چرم طبیعی یا مصنوعی استفاده می‌کند. بر اساس این ویدیو، ساعت هوشمند آینده سامسونگ بدنه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - باکیفیتی دارد و مدل ۴۱ میلی‌متری آن مناسب افراد با دستان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - کوچک است. این محصول دوباره به حاشیه چرخان مجهز شده تا کاربر بتواند به راحتی از رابط کاربری آن استفاده کند. این دستگاه از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و مانند اپل واچ قادر به تشخیص سقوط کاربر خواهد.

سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد در رویداد آنپکد از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - تبلت‌های سری گلکسی تب S7، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - گوشی گلکسی زد فولد ۲، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز اطلاعات زیادی درباره محصولات آینده این برند کره‌ای منتشر شده. گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و نسخه اولترا آن به نمایشگر ۶.۹ اینچی مجهز می‌شود که به ترتیب رفرش ریت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز خواهند داشت. سامسونگ برای نسخه استاندارد این گوشی هوشمند باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و برای مدل اولترا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone