🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31978.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن‌های سیستمی در اندروید را آزمایش می‌کند

گوگل به تازگی و با ارسال یک ایمیل، به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی اعلام کرده که در آخرین نسخه این سیستم عامل مشغول آزمایش قابلیتی است که نرم‌افزارهای سیستمی را به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌کند. قابلیت ...

گوگل به تازگی و با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - ارسال یک ایمیل، به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی اعلام کرده که در آخرین نسخه این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - سیستم عامل مشغول آزمایش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - قابلیتی است که نرم‌افزارهای سیستمی را به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌کند.

قابلیت جدید حتی اگر وارد حساب کاربری گوگل نشده باشید نیز کار خود را انجام می‌دهد، بنابراین وقتی گوشی اندرویدی جدیدی خریداری می‌کنید شاهد به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن‌های سیستمی آن خواهید بود.

ویژگی جدیدی که از آن صحبت می‌کنیم، در دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 5.0 لالی پاپ و نسخه‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - جدیدتر قابل دسترسی خواهد بود. البته گوگل از توسعه‌دهندگان درخواست می‌کند که تمایل خود برای به‌روزرسانی خودکار بدون نیاز به ورود به حساب گوگل یا حالت نیازمند ورود به حساب کاربری را اعلام نمایند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان

خصوصیت مذکور می‌تواند برای کاربران اندروید بسیار مفید ظاهر شود چرا که در صورت خرید یک دیوایس جدید، همواره جدیدترین (یا به عبارتی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - بهترین) نسخه اپلیکیشن‌های سیستمی را در اختیار خواهند داشت؛ حتی اگر وارد حساب کاربری خود هم نشوند. همچنین از لحاظ امنیتی نیز در اختیار داشتن آخرین نسخه اپلیکیشن‌های سیستمی به سود کاربران خواهد بود.

ضمنا با این ویژگی دیگر لازم نیست که توسعه‌دهندگان بابت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن‌ها، هزینه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - اضافی متقبل شوند. با این وجود، گوگل به کاربران اختیار تام داده که در صورت عدم تمایل به به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن‌ها این ویژگی را غیر فعال نمایند.

قابلیت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن‌های سیستمی اندروید بدون نیاز به حساب کاربری خصوصیتی نیست که تعداد زیادی از کاربران را تحت تأثیر قرار بدهد. چرا که اکثر افراد در صورت خرید یک گوشی جدید، ترجیح می‌دهند با ورود به حساب کاربری گوگل خود کار با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - دستگاه را آغاز کنند.

با این وجود، اقدام گوگل نشان از توجه این شرکت به به‌روز بودن و تأمین امنیت کاربرانش دارد که شایسته تحسین است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone