🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31980.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کانن EOS RP معرفی شد؛ کوچکترین و سبکترین دوربین بدون آینه فول فریم از سری EOS

دوربین بدون آینه کانن EOS RP سازگار با لنزهای RF معرفی شد که کوچکترین و سبک ترین فول فریم از سری EOS به حساب می آید. دوربین جدید در مقایسه با بدون آینه EOS R که ...

دوربین بدون آینه کانن EOS - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - RP سازگار با لنزهای RF معرفی شد که کوچکترین و سبک ترین فول فریم از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - سری EOS به حساب می آید.

دوربین جدید در مقایسه با بدون آینه EOS R که در شهریور ماه معرفی شده بود سبک تر و کوچک تر است و البته قیمت پایین تری هم دارد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

کانن EOS RP حسگر 26.2 مگاپیکسلی CMOS دارد که یک پردازنده تصویر دیجیک 8 آن را همراهی می کند. در مقایسه باید اشاره کرد که EOS R از یک حسگر 30.3 مگاپیکسلی بهره می برد. محدوده ISO دوربین بین 100 تا 40،000 است که قابلیت افزایش این محدوده بین 50 تا 102،400 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - هم ممکن است.

سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر پیکسل های دوگانه امکان انتخاب بین  4779 نقطه فوکوس را در محدوده 100 درصد محدوده فریم افقی و 88 درصد عمودی ممکن می کند. این میزان برای EOS R برابر 5655 نقطه بود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

کانن بر ابعاد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - جمع و جور EOS RP تأکید ویژه ای کرده. بدنه دوربین ابعادی 13.2 در 8.5 در 7.0 سانتی متری دارد و به این ترتیب حتی از دوربین EOS 800D (همان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - Rebel T7i) هم کوچکتر است. وزن بدنه دوربین به همراه باتری و کارت حافظه تنها 485 گرم است

دوربین بدون آینه کانن می تواند با کیفیت 4K و 25 فریم در ثانیه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - فیلم برداری کند. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - در این حالت بیت ریت به 120 مگابیت در هر ثانیه می رسد. فیلم برداری با فشرده سازی با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - کیفیت 4K و 30 فریم در ثانیه هم بیت ریت 480 مگابیت در هر ثانیه دارد. علاوه بر این می توانید با کیفیت 1080p - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - و 60 فریم در ثانیه فیلم برداری کنید.

عکس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - برداری هم حداکثر با نرخ 5 فریم در ثانیه (در مقابل 8 فریم در ثانیه EOS R) امکان پذیر است. مشابه با دوربین EOS R، محصول جدید کانن هم فاقد لرزشگیر تصویر داخل بدنه بوده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - و به این ترتیب در این مورد متکی به لنز است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

در پشت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - دوربین شاهد یک منظره یاب الکترونیکی 0.39 اینچی و 2.36 مگاپیکسلی از نوع اولد هستیم. نمایشگر اصلی 3 اینچی و لمسی با رزولوشن 1.04 مگاپیکسل است و امکان چرخش و تغییر زاویه را دارد. تغییر و کشیدن نقطه فوکوس با لمس هم در نظر گرفته شده است. رزولوشن منظوره یاب در مقایسه با 3.69 مگاپیکسل در EOS R کاهش داشته و رزولوشن نمایشگر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - اصلی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - هم در دوربین قبلی کانن 2.1 مگاپیکسل بوده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

برای فضای ذخیره سازی می توانید مشابه با EOS R از یک کارت حافظه SD - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - سازگار با استاندارد UHS II استفاده کنید. از دیگر قابلیت های دوربین باید به مجهز شدن به وای فای، بلوتوث و میکروفن استریو داخلی اشاره کرد. بدنه در برابر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و با هر بار شارژ باتری می توانید تا 250 عکس ثبت کنید.

کانن EOS RP علاوه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - بر لنزهای با ماونت RF با لنزهای EF - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - و EF-S نیز سازگار است البته به این منظور باید از آداپتورهای جداگانه استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان
کانن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - همچنین گریپ هایی در رنگ های مشگی، آبی و قرمز را برای این دوربین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - ها ارائه کرده است.

دوربین بدون آینه جدید کانن از 8 اسفند روانه بازار می شود. پیش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - خرید بدنه به همراه گریپ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - و آداپتور ماونت لنز 1299 دلار هزینه روی دستتان می گذارد. قیمت بدنه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - به همراه مبدل لنز EF و یک لنز EF 24-105mm - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - IS STM با تخفیف، 1699 دلار است و بدنه به همراه لنز RF 24-105mm F4 L IS USM هم با تخفیف قیمتی 2199 دلاری دارد.

در ادامه می توانید نمونه تصاویر ثبت شده توسط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - دوربین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - کانن EOS RP را مشاهده کنید:

6 لنز جدید از خانواده RF

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

کانن همچنین خبر از توسعه 6 لنز جدید از خانواده RF داده. بنا بر ادعای کانن این لنزها سریعترین سیستم فوکوس خودکار در دنیا در بین دوربین های فول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - فریم بدون آینه را فراهم می کنند.

لنز 85 میلی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - متری F1.2 L USM

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

یک لنز تله فوتو با گشودگی دیافراگم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - بالا که نوید کارایی عالی برای عکاسان پرتره حرفه ای را می دهد.

لنز 85 میلی متری F1.2 L USM DS

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

این لنز از فناوری  Defocus Smoothing - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - به همراه گشودگی دیافراگم F1.5 بهره می برد که به گفته کانن بوکه نرم و زیبایی را ارائه می دهد.

لنز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - 70-24 میلی متری F2.8 L IS USM

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

یک لنز زوم استاندارد با دیافراگم F2.8 برای حرفه ای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - ها که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - برای عکاسی پرتره، منظره، مستند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - سازی و مراسم عروسی ایده آل است.

لنز 35-15 میلی متری F2.8 L IS USM

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

زاویه دید عریض به همراه عملکرد سریع دیافراگم را در یک لنز ارائه می دهد. این لنز می تواند کاربردهای متنوعی از جمله عکاسی معماری، فضای داخلی و منظره داشته باشد.

لنز 200-70 میلی متری F2.8 L IS USM

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

لنز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - محبوب همه عکاسان حرفه ای که به طور ویژه به کار تصویر برداری مراسم عروسی، ورزشی و حیات وحش می آید. این لنز را می توان یک همه کاره بسیار سریع، و یک تله فوتو زوم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - به حساب آورد که به عقیده کانن باید در کیف هر عکاسی یکی از آنها باشد.

لنز 240-24 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - میلی متری F4-6.3 IS USM

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان

لنزی ایده آل برای آماتورها و نیز آماتورهای پیشرفته که عاشق سفر هستند. این لنز همه کاره محدوده فاصله کانونی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - گسترده ای را فراهم می کند و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر تاکستان استان زنجان - در عین حال جمع و جور و سبک است.

کانن هنوز قیمت عرضه این لنزها را مشخص نکرده اما قصد دارد تا انتهای سال 2019 آنها را روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone