🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31979.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سوء استفاده از اطلاعات محرمانه اپل کار دست وکیل اخراجی داد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از «جین لواف» معاون حقوقی اسبق شرکت اپل به جرم خرید و فروش غیر قانونی بورس و سرمایه‌ی داخلی شکایت کرده است. لواف تا سال گذشته در شرکت اپل ...

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از «جین لواف» معاون حقوقی اسبق شرکت اپل به جرم خرید و فروش غیر قانونی بورس - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و سرمایه‌ی داخلی شکایت کرده است.

لواف تا سال گذشته در شرکت اپل مسئول نظارت بر مراودات اقتصادی اپل با کمیسیون بورس و - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اوراق بهادار آمریکا بود. او که در سال ۲۰۱۸ از شرکت اپل اخراج شد متهم شده که به خاطر برخوردار بودن از اطلاعات محرمانه و داخلی از شرکت اپل، به سود ۴۰۰ هزار دلاری از خرید و فروش سرمایه‌های - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مربوط به اپل دست پیدا کرده است.

در شکایت نامه‌ی تنظیم - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام شده که لواف از اطلاعات محرمانه و داخلی در رابطه با اپل سوء استفاده کرده است:

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۵ لواف اطلاعات محرمانه و اختصاصی خاصی را دریافت کرد که طبق تحلیل‌های - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - انجام شده در آن اپل در سه ماهه‌ی سوم کمتر از حد انتظار ظاهر خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - [در همین بین] لواف با اطلاع از این موضوع حدود ۱۰ میلیون دلار از سرمایه‌ی اپل که در اختیار داشت را به فروش رساند.

تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

لواف یکی از با تجربه‌های شرکت کوپرتینویی محسوب می‌شد که - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیش از ۱۰ سال - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سابقه‌ی کار در این شرکت را داشت. در زمان اخراج او ۴۴ ساله بود و به عنوان - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رئیس اصلی بخش حقوقی اپل فعالیت می‌کرد.

لواف در حالی قوانین - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را زیر پا گذاشت که پیش از این در شرکت اپل مسئول نظارت بر این موضوع بود که چه کسانی ممکن است قوانین مشابه را - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زیر - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پا بگذارند. در واقع قوانینی که افراد را در شرکت آمریکایی از فروش و فعالیت‌های غیر قانونی در - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بازار بورس منع می‌کرد را لواف نوشته بود.

در شکایت نامه‌ی تنظیم شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه لواف حتی یکی از ایمیل‌های ارسال شده توسط وکیل اسبق اپل هم آمده است که در آن به یکی از افراد هشدار می‌دهد که فعالیت غیر قانونی و سوء استفاده از اطلاعات محرمانه‌ی اقتصادی در فروش یا خرید بورس و سرمایه غیر قانونی است و هیچکس نباید چنین اقداماتی را انجام دهد.

شرکت اپل در پاسخ به این - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حواشی اعلام به بلومبرگ گفت:

بعد از آنکه - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تابستان سال گذشته - تعمیرات کولر گازی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از این موضوع اطلاع یافتیم، تحقیقاتی جامع با همکاری حقوقدانان را آغاز کردیم که منجر به قطع همکاری [با لواف] شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone